Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju

Authors:
Franczyk, Anna
Krajewska, Katarzyna
Full title:
Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju / Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska
Publication Year:
2020
Publisher:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380958425
Physical description:
156 stron ; 24 cm
Publication:
Wydanie II
Notes:
Bibliografia na stronach 155-156
Dla rodziców, nauczycieli, pedagogów i terapeutów
Subject:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko w wieku przedszkolnym
Dziecko z niepełnosprawnością
Rozwój psychofizyczny dziecka
Rozwój poznawczy
Gry i zabawy dziecięce
Gry edukacyjne
Psychoterapia
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Publikacje fachowe
Opracowanie
Co-authors:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03178cam#a2200529###4500
001 3223101425206
003 OLSZT 005
005 20240125114256.2
008 200924s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380958425
035 %a PPBP20000969
040 %a Pozn PBP/RS %c Pozn PBP/RS %d Pozn PBP/RS %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2017
100 1 %a Franczyk, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju / %c Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska.
250 %a Wydanie II.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2020.
300 %a 156 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele przedszkoli
385 %a Rodzice
385 %a Terapeuci zajęciowi
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 155-156.
520 8 %a "Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela.<br>Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]
520 8 %a W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.
521 8 %a Dla rodziców, nauczycieli, pedagogów i terapeutów.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna %2 DBN
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością %2 DBN
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN
650 9 %a Rozwój poznawczy %2 DBN
650 9 %a Gry i zabawy dziecięce
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Psychoterapia %2 DBN
655 9 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Krajewska, Katarzyna. %e Autor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425206 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8095-842-5

"Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela.
Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]

W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.

Loanable items

Inventory number:
KG 182753
Call number:
W 182753 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form