%a Wybrane narzędzia do programu psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju / %c Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska.
250
%a Wydanie II.
260
#
%a Kraków : %b Impuls, %c 2020.
300
%a 156 stron ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Nauczyciele przedszkoli
385
%a Rodzice
385
%a Terapeuci zajęciowi
388
1
%a 2001-
504
%a Bibliografia na stronach 155-156.
520
8
%a "Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela.<br>Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]
520
8
%a W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.
521
8
%a Dla rodziców, nauczycieli, pedagogów i terapeutów.
650
9
%a Diagnoza pedagogiczna %2 DBN
650
9
%a Dziecko w wieku przedszkolnym %2 DBN
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością %2 DBN
650
9
%a Rozwój psychofizyczny dziecka %2 DBN
650
9
%a Rozwój poznawczy %2 DBN
650
9
%a Gry i zabawy dziecięce
650
9
%a Gry edukacyjne
650
9
%a Psychoterapia %2 DBN
655
9
%a Opracowanie %2 DBN
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
700
1
#
%a Krajewska, Katarzyna. %e Autor
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425206 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8095-842-5
"Integralną częścią pracy terapeutycznej jest postawienie diagnozy, która stanowi bazę danych o tym, co dziecko lubi robić, jakie czynności dają mu radość, co potrafi, a co może sprawiać mu trudność. Skupienie się w działalności diagnostycznej na punktach pozytywnych dziecka pozwoli ukierunkować skuteczną pracę nauczyciela. Diagnozowanie umiejętności i możliwości dziecka powinno odbywać się przede wszystkim poprzez zabawę. [...] Dzięki różnym formom i rodzajom zabaw mamy szansę zbliżenia się do dziecka, stworzenia mu poczucia bezpieczeństwa, pozyskania jego zaufania i dostrzeżenia jego tzw. punktów pozytywnych. Możemy również poznać najskrytsze tajniki dziecięcej psychiki – ukryte lęki, trudności, budzące się zdolności, zainteresowania, bazę wszelkich jego możliwości. [...]
W niniejszej książce przedstawiamy przykładowe zabawy i karty pracy do wykorzystania w procesie diagnozowania" [ze wstępu]. Materiały ujęte zostały w cztery części - obszary diagnostyczne, obejmujące: poziom zmysłowy, poziom poziom poznawczy, poziom odkrywczo-badawczy, poziom abstrakcyjno-symboliczny.
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
Feedback
Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.