Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych?

Autorzy:
Kloskowska, Adriana
Tytuł pełny:
Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych? / Adriana Kloskowska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 115, s. 18-22
Temat:
Uczenie się
Rozwój psychofizyczny dziecka
Neuroedukacja
Integracja sensoryczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Efektywność nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01714caa#a2200349#i#4500
001 3223101425235
003 OLSZT 005
005 20240125114256.4
008 200924s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Kiedy mózg ucznia pracuje inaczej... : %b jak kształtować przestrzeń edukacyjną mózgów nieneurotypowych? / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksje autorki na temat znaczenia w procesie przyswajania wiedzy szkolnej odmiennej u różnych dzieci pracy mózgu. Autorka przekonuje, że ważne jest wielozmysłowe uczenie się i prezentuje neurodydaktyczne inspiracje przydatne podczas zajęć edukacyjnych.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Neuroedukacja
650 9 %a Integracja sensoryczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Efektywność nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 115, s. 18-22
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101425235 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksje autorki na temat znaczenia w procesie przyswajania wiedzy szkolnej odmiennej u różnych dzieci pracy mózgu. Autorka przekonuje, że ważne jest wielozmysłowe uczenie się i prezentuje neurodydaktyczne inspiracje przydatne podczas zajęć edukacyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz