Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak wspierać koncentrację uwagi uczniów?

library suggestion
LDR 01795caa#a2200409#i#4500
001 3223101426365
003 OLSZT 005
005 20240125114256.4
008 200924s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kubala-Kulpińska, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Jak wspierać koncentrację uwagi uczniów? / %c Aleksandra Kubala-Kulpińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 35.
520 8 %a Tabela 1. Grupy i przykłady symptomów ADHD ; Tabela 2. Przykładowe zabawy, ćwiczenia i gry sprzyjające rozwojowi koncentracji ; Karta pracy - skoncentruj się.
650 9 %a Uwaga (psychologia)
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Zaburzenia zachowania
650 9 %a Zespół ADHD
650 9 %a Zaburzenia emocjonalne
655 9 %a Gry i zabawy
655 9 %a Karty pracy ucznia
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2020, nr 6, s. 30-35
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101426365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Tabela 1. Grupy i przykłady symptomów ADHD ; Tabela 2. Przykładowe zabawy, ćwiczenia i gry sprzyjające rozwojowi koncentracji ; Karta pracy - skoncentruj się.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form