Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja wizualna w dobie mediów cyfrowych

propozycja biblioteki
LDR 02077caa#a2200409#i#4500
001 3223101436007
003 OLSZT 005
005 20240125114258.5
008 201028s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Penkowska, Grażyna %d (1955- ). %e Autor
245 1 0 %a Komunikacja wizualna w dobie mediów cyfrowych / %c Grażyna Penkowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 35-36.
520 8 %a Zawiera: Rozumienie pojęcia wizualizacja ; Cechy wizualności ; Pozytywne i negatywne aspekty wizualności.
520 8 %a Zawiera refleksję na temat ekspansji nowych mediów we współczesnym świecie. Autorka zauważa, że patrzenie na obrazy jest obecnie czynnością częstszą niż czytanie tekstów. Obrazy transmitowane są przez telewizję, Internet, filmy, gry komputerowe i prasę, natomiast wizualność obecna jest w większości wykładów na uczelniach i konferencjach, w firmach i szkołach. Badaczka stwierdza, że współcześnie obraz już nie tylko zastępuje tekst, ale staje się tekstem.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Komunikacja wizualna
650 9 %a Nowe media (komunikacja)
650 9 %a Kultura wizualna
650 9 %a Informacja wizualna
650 9 %a Wizualizacja (grafika)
650 9 %a Fotografie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 7, s. 29-36
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101436007 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Rozumienie pojęcia wizualizacja ; Cechy wizualności ; Pozytywne i negatywne aspekty wizualności.

Zawiera refleksję na temat ekspansji nowych mediów we współczesnym świecie. Autorka zauważa, że patrzenie na obrazy jest obecnie czynnością częstszą niż czytanie tekstów. Obrazy transmitowane są przez telewizję, Internet, filmy, gry komputerowe i prasę, natomiast wizualność obecna jest w większości wykładów na uczelniach i konferencjach, w firmach i szkołach. Badaczka stwierdza, że współcześnie obraz już nie tylko zastępuje tekst, ale staje się tekstem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz