Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecięce wchodzenie w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych - raport z badań

propozycja biblioteki
LDR 02158caa#a2200421#i#4500
001 3223101436072
003 OLSZT 005
005 20240125114258.3
008 201028s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Iwanicka, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Dziecięce wchodzenie w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych - raport z badań / %c Agnieszka Iwanicka.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 59-60.
520 8 %a Zawiera analizę wyników badań fokusowych, które autorka przeprowadziła wśród dzieci dziewięcioletnich. Celem badań było poznanie subiektywnego postrzegania przez dzieci możliwości wchodzenia w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych. Autorka poznała dziecięcy obraz interakcji społecznych odbywających się za pomocą mediów cyfrowych oraz dowiedziała się, jaki jest stopień rozeznania przez dzieci obszarów ryzyka i potencjalnych zagrożeń dla obszaru interakcji społecznych wynikający z korzystania z nowych technologii.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Interakcje społeczne
650 9 %a Nowe media (komunikacja)
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Wykluczenie cyfrowe
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Uzależnienie od Internetu
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 7, s. 50-60
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101436072 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera analizę wyników badań fokusowych, które autorka przeprowadziła wśród dzieci dziewięcioletnich. Celem badań było poznanie subiektywnego postrzegania przez dzieci możliwości wchodzenia w interakcje społeczne za pomocą mediów cyfrowych. Autorka poznała dziecięcy obraz interakcji społecznych odbywających się za pomocą mediów cyfrowych oraz dowiedziała się, jaki jest stopień rozeznania przez dzieci obszarów ryzyka i potencjalnych zagrożeń dla obszaru interakcji społecznych wynikający z korzystania z nowych technologii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz