Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czyje jest wychowanie? : społeczne konsekwencje komercyjnych kampanii reklamowych

Autorzy:
Pawlak, Agnieszka
Tytuł pełny:
Czyje jest wychowanie? : społeczne konsekwencje komercyjnych kampanii reklamowych / Agnieszka Pawlak
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 7, s. 61-69
Uwagi:
Bibliografia na stronach 68-69
Streszczenie angielskie
Temat:
Nastolatki
Konsumenci
Środki masowego przekazu
Reklama
Billboardy
Obuwie
Wychowanie
Socjalizacja
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02206caa#a2200445#i#4500
001 3223101436984
003 OLSZT 005
005 20240125114258.7
008 201029s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Pawlak, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Czyje jest wychowanie? : %b społeczne konsekwencje komercyjnych kampanii reklamowych / %c Agnieszka Pawlak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 68-69.
520 8 %a Zawiera analizę potencjalnych konsekwencji wychowawczych kampanii reklamowych, na przykładzie kampanii reklamowej trampek firmy Converse z 2013 r. To analiza siły perswazji tej kampanii w odniesieniu do wiedzy z zakresu psychologii i socjologii młodzieży. Autorka udowadnia, że media to trzecia przestrzeń wychowawcza ważna dla kształtowania postaw młodych ludzi - poza kontrolą domu i szkoły, która ma wszelkie środki i warunki, aby zaprzeczyć lub wyeliminować pierwsze dwa działania. Autorka postuluje przywrócenie i wzmocnienie wychowawczej funkcji szkoły.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Środki masowego przekazu
650 9 %a Reklama
650 9 %a Billboardy
650 9 %a Obuwie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Socjalizacja
650 9 %a Szkolnictwo
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2020, nr 7, s. 61-69
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101436984 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera analizę potencjalnych konsekwencji wychowawczych kampanii reklamowych, na przykładzie kampanii reklamowej trampek firmy Converse z 2013 r. To analiza siły perswazji tej kampanii w odniesieniu do wiedzy z zakresu psychologii i socjologii młodzieży. Autorka udowadnia, że media to trzecia przestrzeń wychowawcza ważna dla kształtowania postaw młodych ludzi - poza kontrolą domu i szkoły, która ma wszelkie środki i warunki, aby zaprzeczyć lub wyeliminować pierwsze dwa działania. Autorka postuluje przywrócenie i wzmocnienie wychowawczej funkcji szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz