Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pojęcie granicy funkcji w rozumieniu uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów kierunku matematyka

Autorzy:
Sygulska, Karolina
Tytuł pełny:
Pojęcie granicy funkcji w rozumieniu uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów kierunku matematyka / Karolina Sygulska
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2018, nr 2/3, s. 18-23
Uwagi:
Bibliografia na stronach 22-23
Streszczenie angielskie
Temat:
Granice (matematyka)
Uczniowie szkół średnich
Studenci
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01679caa#a2200373#i#4500
001 3223101437018
003 OLSZT 005
005 20240125114258.5
008 201029s2018####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2018
100 1 %a Sygulska, Karolina. %e Autor
245 1 0 %a Pojęcie granicy funkcji w rozumieniu uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów kierunku matematyka / %c Karolina Sygulska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 22-23.
520 8 %a Zawiera raport z badań przeprowadzonych w 2015 roku wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów. Celem badań było poznanie rozumienia pojęcia granicy funkcji.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Granice (matematyka)
650 9 %a Uczniowie szkół średnich
650 9 %a Studenci
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %w (OLSZT 005)3222400294070 %x 1230-7785 %g 2018, nr 2/3, s. 18-23
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101437018 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera raport z badań przeprowadzonych w 2015 roku wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów. Celem badań było poznanie rozumienia pojęcia granicy funkcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz