Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Diagnoza różnicowa zaburzeń modulacji sensorycznej (SMD) i zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD) : uczestnictwo, doznania i uwaga

Authors:
Yochman, Aviva
Alon-Beery, Osnat
Sribman, Ahuva
Parush, Shula
Full title:
Diagnoza różnicowa zaburzeń modulacji sensorycznej (SMD) i zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD) : uczestnictwo, doznania i uwaga / Aviva Yochman, Osnat Alon-Beery, Ahuva Sribman, Shula Parush ; tlumaczenie: Natalia Smagacz
Search in:
Integracja Sensoryczna. - 2020, nr 2, s. 7-19
Notes:
Bibliografia na stronach 17-19
Subject:
Dziecko z ADHD
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Ból
Uwaga (psychologia)
Zmysły
Izrael
Medycyna i zdrowie
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Co-authors:
Smagacz, Natalia. Tłumacz
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02607caa#a2200421#i#4500
001 3223101440127
003 OLSZT 005
005 20240125114258.3
008 201104s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Yochman, Aviva. %e Autor
245 1 0 %a Diagnoza różnicowa zaburzeń modulacji sensorycznej (SMD) i zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD) : %b uczestnictwo, doznania i uwaga / %c Aviva Yochman, Osnat Alon-Beery, Ahuva Sribman, Shula Parush ; tlumaczenie: Natalia Smagacz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 17-19.
520 8 %a Artykuł zawiera opis przebiegu i wyniki badania, które porównuje profile ADHD i SMD w związki z "funkcjami ciała" (doznania i uwaga) i z "uczestnictwem" przez zastosowanie kliniczne stosowanych pomiarów. W badaniu wzięło udział 19 dzieci (w wieku 6-9 lat) z ADHD bez SMD i 19 z SMD bez ADHD. To badanie było ważne zarówno teoretycznie , jak i klinicznie zapewniając dalsze dowody dla istnienia dwóch odrębnych zaburzeń.
520 8 %a Zawiera trzy tabele zatytułowane: Wyniki wielowymiarowych analiz wariancji (MANOVA) porównywanie wyników testów ESP pomiędzy dziećmi z ADHD i dziećmi z SMD ; Wyniki PICO-Q dla trzech wymiarów uczestnictwa, z podziałem na grupy badawcze ; PICO-Q: porównanie cech zachowania dzieci z ADHD i SMD leżących u podstaw gorszego wykonania, na które wskazywali rodzice.
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Ból
650 9 %a Uwaga (psychologia)
650 9 %a Zmysły
651 9 %a Izrael
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Alon-Beery, Osnat. %e Autor
700 1 # %a Sribman, Ahuva. %e Autor
700 1 # %a Parush, Shula. %e Autor
700 1 # %a Smagacz, Natalia. %e Tłumacz
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna. - %w (OLSZT 005)3223101422480 %x 1899-1572 %g 2020, nr 2, s. 7-19
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101440127 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera opis przebiegu i wyniki badania, które porównuje profile ADHD i SMD w związki z "funkcjami ciała" (doznania i uwaga) i z "uczestnictwem" przez zastosowanie kliniczne stosowanych pomiarów. W badaniu wzięło udział 19 dzieci (w wieku 6-9 lat) z ADHD bez SMD i 19 z SMD bez ADHD. To badanie było ważne zarówno teoretycznie , jak i klinicznie zapewniając dalsze dowody dla istnienia dwóch odrębnych zaburzeń.

Zawiera trzy tabele zatytułowane: Wyniki wielowymiarowych analiz wariancji (MANOVA) porównywanie wyników testów ESP pomiędzy dziećmi z ADHD i dziećmi z SMD ; Wyniki PICO-Q dla trzech wymiarów uczestnictwa, z podziałem na grupy badawcze ; PICO-Q: porównanie cech zachowania dzieci z ADHD i SMD leżących u podstaw gorszego wykonania, na które wskazywali rodzice.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form