Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko ze wzmożoną ruchliwością, impulsywnością i zaburzeniami w koncentracji uwagi w szkole : propozycje aktywności sensoryczno-motorycznych

Autorzy:
Fidelus, Elżbieta (1966- )
Sakowska-Chudy, Małgorzata
Tytuł pełny:
Dziecko ze wzmożoną ruchliwością, impulsywnością i zaburzeniami w koncentracji uwagi w szkole : propozycje aktywności sensoryczno-motorycznych / Elżbieta Fidelus, Małgorzata Sakowska-Chudy
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna. - 2020, nr 2, s. 44-45
Uwagi:
Bibliografia na stronie 45
Temat:
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko z ADHD
Dziecko niedostosowane społecznie
Nauczanie
Wychowanie
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01933caa#a2200361#i#4500
001 3223101440132
003 OLSZT 005
005 20240125114258.3
008 201104s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Fidelus, Elżbieta %d (1966- ). %e Autor
245 1 0 %a Dziecko ze wzmożoną ruchliwością, impulsywnością i zaburzeniami w koncentracji uwagi w szkole : %b propozycje aktywności sensoryczno-motorycznych / %c Elżbieta Fidelus, Małgorzata Sakowska-Chudy.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 45.
520 8 %a Artykuł opisuje 6 zasad obowiązujących nauczyciela pracującego z uczniem ze wzmożoną ruchliwością, impulsywnością i zaburzeniami w koncentracji w szkole. Zawiera również 4 przykłady ćwiczeń śródlekcyjnych.
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Wychowanie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Sakowska-Chudy, Małgorzata. %e Autor
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna. - %w (OLSZT 005)3223101422480 %x 1899-1572 %g 2020, nr 2, s. 44-45
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101440132 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł opisuje 6 zasad obowiązujących nauczyciela pracującego z uczniem ze wzmożoną ruchliwością, impulsywnością i zaburzeniami w koncentracji w szkole. Zawiera również 4 przykłady ćwiczeń śródlekcyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz