Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecięca literatura a najważniejsze wartości. [Cz. 2]

propozycja biblioteki
LDR 01475caa#a2200337#i#4500
001 3223101441868
003 OLSZT 005
005 20240125114258.7
008 201107s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kożuchowska, Maria. %e Autor
245 1 0 %a Dziecięca literatura a najważniejsze wartości. %n [Cz. 2] / %c Maria Engler.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Jak można wykorzystać literaturę dla dzieci do rozmów z nimi na temat sprawiedliwego traktowania innych.
650 9 %a Sprawiedliwość
650 9 %a Literatura dla dzieci
650 9 %a Wychowanie do wartości
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2020, nr 10, s. 16-17 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101441868 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Jak można wykorzystać literaturę dla dzieci do rozmów z nimi na temat sprawiedliwego traktowania innych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz