Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fitness mózgu : czy każde oddziaływanie na mózg jest treningiem poznawczym?

Autorzy:
Kloskowska, Adriana
Tytuł pełny:
Fitness mózgu : czy każde oddziaływanie na mózg jest treningiem poznawczym? / Adriana Kloskowska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2020, nr 120, s. 15-20
Uwagi:
Bibliografia na stronie 20
Temat:
Trening umysłu
Pamięć
Uczenie się
Nauczyciele
Uczniowie
Rodzice
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01755caa#a2200361#i#4500
001 3223101445370
003 OLSZT 005
005 20240125114259.9
008 201117s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Fitness mózgu : %b czy każde oddziaływanie na mózg jest treningiem poznawczym? / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 20.
520 8 %a Zawiera rozważania na temat tego,czy mózg można trenować. Autorka stoi na stanowisku, że nie wszystko, co jest dziś polecane jako trening mózgu, może być nazywane treningiem poznawczym, ponieważ nie każde działanie angażuje wyższe funkcje poznawcze. Autorka podaje konkretne wskazówki dla nauczycieli i rodziców, które pomogą uczniom uczyć się, a nie tylko nauczyć się.
650 9 %a Trening umysłu
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Rodzice
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2020, nr 120, s. 15-20
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101445370 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera rozważania na temat tego,czy mózg można trenować. Autorka stoi na stanowisku, że nie wszystko, co jest dziś polecane jako trening mózgu, może być nazywane treningiem poznawczym, ponieważ nie każde działanie angażuje wyższe funkcje poznawcze. Autorka podaje konkretne wskazówki dla nauczycieli i rodziców, które pomogą uczniom uczyć się, a nie tylko nauczyć się.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz