%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje naukowe
380
%a Publikacje fachowe
380
%a Publikacje dydaktyczne
385
%a Nauczyciele
388
1
%a 2001-
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 241-249.
520
8
%a "<i>Design thinking</i> jest podejściem inspirującym i przydatnym w wielu dziedzinach ludzkiego działania także w edukacji, gdzie możliwe jest jego wieloaspektowe zastosowanie zarówno w całości, jako procesu projektowania rozwiązań lub częściowo, przez wykorzystanie różnych technik i narzędzi, za pomocą których można rozwijać w uczniach/studentach empatię, kreatywność, a także zdolność do innowacyjnego współdziałania w zespole. W książce Czytelnik znajdzie inspiracje teoretyczne dotyczące <i>design thinking</i>, obejmujące opis: istoty i celów tego podejścia, jego fazy, zasady, a także efekty w kontekście wiedzy o twórczości. Ważną część publikacji stanowią przydatne dla nauczycieli inspiracje metodyczne zawierające opisy technik i narzędzi związanych z <i>design thinking</i> wraz z przykładami ich zastosowania w procesie kształcenia oraz analiza uwarunkowań tego procesu.
520
8
%a Treści teoretyczne dopełniają inspirujące egzemplifikacje twórczej pracy dydaktycznej z wykorzystaniem <i>design thinking</i> realizowane przez nauczycielki na wszystkich szczeblach kształcenia: w szkole podstawowej, średniej i wyższej" [z okładki].
650
9
%a Design thinking
650
9
%a Innowacje pedagogiczne
650
9
%a Metody nauczania
650
9
%a Kreatywność
650
9
%a Myślenie twórcze
650
9
%a Empatia
650
9
%a Praca zespołowa
655
9
%a Opracowanie
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101451924 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8085-578-6 %q (oprawa miękka)
"Design thinking jest podejściem inspirującym i przydatnym w wielu dziedzinach ludzkiego działania także w edukacji, gdzie możliwe jest jego wieloaspektowe zastosowanie zarówno w całości, jako procesu projektowania rozwiązań lub częściowo, przez wykorzystanie różnych technik i narzędzi, za pomocą których można rozwijać w uczniach/studentach empatię, kreatywność, a także zdolność do innowacyjnego współdziałania w zespole. W książce Czytelnik znajdzie inspiracje teoretyczne dotyczące design thinking, obejmujące opis: istoty i celów tego podejścia, jego fazy, zasady, a także efekty w kontekście wiedzy o twórczości. Ważną część publikacji stanowią przydatne dla nauczycieli inspiracje metodyczne zawierające opisy technik i narzędzi związanych z design thinking wraz z przykładami ich zastosowania w procesie kształcenia oraz analiza uwarunkowań tego procesu.
Treści teoretyczne dopełniają inspirujące egzemplifikacje twórczej pracy dydaktycznej z wykorzystaniem design thinking realizowane przez nauczycielki na wszystkich szczeblach kształcenia: w szkole podstawowej, średniej i wyższej" [z okładki].
Інформація
Анонімний користувач не може замовити або зарезервувати документи!
Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.