Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Myślenie pytajne : teoria i kształcenie

Autorzy:
Szmidt, Krzysztof J
Płóciennik, Elżbieta
Tytuł pełny:
Myślenie pytajne : teoria i kształcenie / Krzysztof J. Szmidt, Elżbieta Płóciennik
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788382200973
9788382200980
Seria:
Edukacja dla Mądrości
Opis fizyczny:
289 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 255-270
Temat:
Myślenie twórcze
Zdanie pytające
Ciekawość (postawa)
Kreatywność
Trening koncentracji
Szkoły
Uczniowie
Uczenie się
Edukacja i pedagogika
Filozofia i etyka
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Opracowanie
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03386cam#a2200601#i#4500
001 3223101458509
003 OLSZT 005
005 20240125114300.5
008 201230s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382200973
020 %a 9788382200980
035 %a PPBP20004321
040 %a Pozn PBP/BG %c Pozn PBP/BG %d Pozn PBP/BG %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Szmidt, Krzysztof J. %e Autor
245 1 0 %a Myślenie pytajne : %b teoria i kształcenie / %c Krzysztof J. Szmidt, Elżbieta Płóciennik.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300 %a 289 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy szkolni
385 %a Animatorzy kultury
388 1 %a 2001-
490 1 %a Edukacja dla Mądrości
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 255-270.
520 8 %a "Publikacja dla nauczycieli różnych przedmiotów, pedagogów różnych specjalności, trenerów twórczości, psychologów szkolnych i trenerów grupowych, animatorów kultury – dla wszystkich tych, którym bliskie jest odkrywanie świata wraz z wychowankami. Zawiera oryginalną i pierwszą tak rozwiniętą w polskiej pedagogice teoretyczną koncepcję myślenia pytajnego jako twórczej kompetencji poznawczej, którą warto rozwijać u uczniów we wszystkich kategoriach wieku.<br>W części metodycznej czytelnik znajdzie modele lekcji twórczego myślenia pytajnego oraz Dydaktyczny Kodeks Nauczyciela Stymulującego Myślenie Pytajne Uczniów, będący rejestrem zasad pomocy uczniom w rozwoju myślenia pytajnego, nie tylko w klasie szkolnej. Zamieszczono tu także czterdzieści wybranych ćwiczeń (dla wszystkich poziomów kształcenia) wraz ze zwięzłymi zasadami prowadzenia tego typu zajęć. Na końcu autorzy proponują Inwentarz Klasy Przyjaznej Myśleniu Pytajnemu Uczniów" [ksiegarnia.pwn.pl].
650 9 %a Myślenie twórcze %2 DBN
650 9 %a Zdanie pytające
650 9 %a Ciekawość (postawa)
650 9 %a Kreatywność %2 DBN
650 9 %a Trening koncentracji %2 DBN
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Uczenie się %2 DBN
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Filozofia i etyka
658 %a Psychologia
700 1 # %a Płóciennik, Elżbieta. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Edukacja dla Mądrości
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101458509 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8220-097-3
920 %a ISBN 978-83-8220-098-0

"Publikacja dla nauczycieli różnych przedmiotów, pedagogów różnych specjalności, trenerów twórczości, psychologów szkolnych i trenerów grupowych, animatorów kultury – dla wszystkich tych, którym bliskie jest odkrywanie świata wraz z wychowankami. Zawiera oryginalną i pierwszą tak rozwiniętą w polskiej pedagogice teoretyczną koncepcję myślenia pytajnego jako twórczej kompetencji poznawczej, którą warto rozwijać u uczniów we wszystkich kategoriach wieku.
W części metodycznej czytelnik znajdzie modele lekcji twórczego myślenia pytajnego oraz Dydaktyczny Kodeks Nauczyciela Stymulującego Myślenie Pytajne Uczniów, będący rejestrem zasad pomocy uczniom w rozwoju myślenia pytajnego, nie tylko w klasie szkolnej. Zamieszczono tu także czterdzieści wybranych ćwiczeń (dla wszystkich poziomów kształcenia) wraz ze zwięzłymi zasadami prowadzenia tego typu zajęć. Na końcu autorzy proponują Inwentarz Klasy Przyjaznej Myśleniu Pytajnemu Uczniów" [ksiegarnia.pwn.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183002
Sygnatura:
W 183002 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz