Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja i uczenie się : 16 największych mitów

Autorzy:
Holmes, Jeffrey D
Tytuł pełny:
Edukacja i uczenie się : 16 największych mitów / Jeffrey D. Holmes ; przekład Ewa Czerniawska
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301204174
Opis fizyczny:
233, [2] strony ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 209-[234]
Temat:
Uczenie się
Motywacja uczenia się
Wielozadaniowość
Inteligencja (psychologia)
Poczucie własnej wartości
Psychologia nauczania
Metody nauczania
Efektywność nauczania
Badania naukowe
Stany Zjednoczone (USA)
Edukacja i pedagogika
Nauka i badania
Psychologia
Historia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Czerniawska, Ewa (1955- ). Tłumacz
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02930cam#a2200613#i#4500
001 3223101458511
003 OLSZT 005
005 20240125114300.5
008 201230s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2019/5728
020 %a 9788301204174
035 %a 991052514087605066
035 %a (PL)b1000000303107
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910082034905606
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
045 2 %b d1926 %b d2014
046 %k 2016
100 1 %a Holmes, Jeffrey D. %e Autor
245 1 0 %a Edukacja i uczenie się : %b 16 największych mitów / %c Jeffrey D. Holmes ; przekład Ewa Czerniawska.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Great myths of education and learning, %f 2016
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2019.
300 %a 233, [2] strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 209-[234].
520 8 %a "Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień" [z okładki].
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Wielozadaniowość
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Badania naukowe
651 9 %a Stany Zjednoczone (USA)
655 9 %a Opracowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Nauka i badania
658 %a Psychologia
658 %a Historia
700 1 # %a Czerniawska, Ewa %d (1955- ). %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223101458511 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-20417-4

"Jeffrey D. Holmes przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień" [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182983
Sygnatura:
W 182983 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz