Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zrozumieć, żeby pomóc : dysleksja w ujęciu interdyscyplinarnym

Tytuł pełny:
Zrozumieć, żeby pomóc : dysleksja w ujęciu interdyscyplinarnym / redakcja Grażyna Krasowicz-Kupis, Izabela Pietras
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Gdynia : Operon
ISBN:
9788374618021
Seria:
Biblioteka Ortograffiti
Opis fizyczny:
256 stron, [8] stron tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm
Zawartość:
Część I. Wybrane aspekty funkcjonowania poznawczego osób z dysleksją.
Część II. Problemy diagnozy trudności w uczeniu się.
Część III. Wspomaganie rozwoju i uczenia się.
Część IV. Społeczne konsekwencje zjawiska dysleksji

Uwagi:
Bibliografia przy pracach
Streszczenia w języku angielskim przy pracach
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Asymetria mózgu
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Diagnoza pedagogiczna
Dysortografia
Dziecko z ADHD
Dorośli
Język polski (przedmiot szkolny)
Lateralizacja
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauka czytania
Nauczyciele języka polskiego
Nauczanie języków obcych
Nauczyciele języków
Uczniowie szkół podstawowych
Uczniowie gimnazjów
Wsparcie edukacyjne
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Praca zbiorowa
Współtwórcy:
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria. Redaktor
Pietras, Izabela. Redaktor
Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03050cam#a2200733#i#4500
001 3223201459286
003 OLSZT 005
005 20240125114300.0
008 210105s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374618021
035 %a xx001220058
035 %a (SIEDL 004)0843001475569
040 %a TOR U/PDJR %c TOR U/PDJR %d TOR U/AP %d TOR U/GKs %d WA 191/MS %e PNN %d SIEDL 004 %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2008
245 0 0 %a Zrozumieć, żeby pomóc : %b dysleksja w ujęciu interdyscyplinarnym / %c redakcja Grażyna Krasowicz-Kupis, Izabela Pietras.
260 # %a Gdynia : %b Operon, %c 2008.
300 %a 256 stron, [8] stron tablic kolorowych : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
490 1 %a Biblioteka Ortograffiti
504 %a Bibliografia przy pracach.
505 0 # %a Część I. Wybrane aspekty funkcjonowania poznawczego osób z dysleksją.<br>Część II. Problemy diagnozy trudności w uczeniu się.<br>Część III. Wspomaganie rozwoju i uczenia się.<br>Część IV. Społeczne konsekwencje zjawiska dysleksji.
546 %a Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Asymetria mózgu
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dysortografia
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dorośli
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Lateralizacja
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauczyciele języka polskiego
650 9 %a Nauczanie języków obcych
650 9 %a Nauczyciele języków
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 9 %a Praca zbiorowa
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria. %e Redaktor
700 1 # %a Pietras, Izabela. %e Redaktor
710 2 # %a Wydawnictwo Pedagogiczne Operon. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Biblioteka Ortograffiti
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201459286 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7461-802-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 182959
Sygnatura:
W 182959 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz