Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metodyka dyskretna, czyli dlaczego powinniśmy odejść od kultury nauczania i stworzyć kulturę uczenia się

Autorzy:
Żylińska, Marzena
Tytuł pełny:
Metodyka dyskretna, czyli dlaczego powinniśmy odejść od kultury nauczania i stworzyć kulturę uczenia się / Marzena Żylińska
Szukaj w:
Kwartalnik Edukacyjny. - 2020, nr 1, s. 53-64
Temat:
Metody nauczania
Nauczanie
Uczenie się
Nauczyciele
Uczniowie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02170caa#a2200349#i#4500
001 3223201460364
003 OLSZT 005
005 20240125114300.6
008 210108s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Żylińska, Marzena. %e Autor
245 1 0 %a Metodyka dyskretna, czyli dlaczego powinniśmy odejść od kultury nauczania i stworzyć kulturę uczenia się / %c Marzena Żylińska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: "My to już dawno robimy!" ; Dlaczego tak trudno odejść od szkoły transmisyjnej i metod podawczych? ; Do czego przygotowuje szkoła? ; Dzieci chcą się uczyć, ale inaczej niż oczekuje tego tradycyjna szkoła ; Dlaczego metodyka dyskretna? ; Metodyka dyskretna a dobór zadań ; Pomiar dydaktyczny czy diagnoza w procesie? ; Motywacja wewnętrzna a możliwość zrobienia zadań "po swojemu".
520 8 %a Zawiera prezentację metodyki dyskretnej, czyli metodyki kultury uczenia się, która traktuje uczniów jako pełnoprawne, autonomiczne podmioty o określonych potrzebach, talentach i deficytach. Autorka wychodzi z założenia, że dzieci i młodzi ludzie najlepiej rozwijają się mogąc uczyć się w naturalny sposób. Celem szkoły nie jest tu realizacja podstawy programowej, ale stworzenie wszystkim uczniom warunków do rozwinięcia ich indywidualnego potencjału.
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2020, nr 1, s. 53-64
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460364 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: "My to już dawno robimy!" ; Dlaczego tak trudno odejść od szkoły transmisyjnej i metod podawczych? ; Do czego przygotowuje szkoła? ; Dzieci chcą się uczyć, ale inaczej niż oczekuje tego tradycyjna szkoła ; Dlaczego metodyka dyskretna? ; Metodyka dyskretna a dobór zadań ; Pomiar dydaktyczny czy diagnoza w procesie? ; Motywacja wewnętrzna a możliwość zrobienia zadań "po swojemu".

Zawiera prezentację metodyki dyskretnej, czyli metodyki kultury uczenia się, która traktuje uczniów jako pełnoprawne, autonomiczne podmioty o określonych potrzebach, talentach i deficytach. Autorka wychodzi z założenia, że dzieci i młodzi ludzie najlepiej rozwijają się mogąc uczyć się w naturalny sposób. Celem szkoły nie jest tu realizacja podstawy programowej, ale stworzenie wszystkim uczniom warunków do rozwinięcia ich indywidualnego potencjału.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz