Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane warunki formułowania celów edukacyjnych w kontekście idei uczenia uczenia się - głos w dyskusji nad kształtem edukacji wczesnoszkolnej

Autorzy:
Oelszlaeger-Kosturek, Beata
Tytuł pełny:
Wybrane warunki formułowania celów edukacyjnych w kontekście idei uczenia uczenia się - głos w dyskusji nad kształtem edukacji wczesnoszkolnej / Beata Oelszlaeger-Kosturek
Szukaj w:
Kwartalnik Edukacyjny. - 2020, nr 1, s. 79-91
Temat:
Uczenie się
Uczniowie klas początkowych
Nauczyciele nauczania początkowego
Cele kształcenia
Podmiotowość
Kompetencje dydaktyczne
Kompetencje miękkie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01889caa#a2200361#i#4500
001 3223201460368
003 OLSZT 005
005 20240125114300.2
008 210109s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Oelszlaeger-Kosturek, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Wybrane warunki formułowania celów edukacyjnych w kontekście idei uczenia uczenia się - głos w dyskusji nad kształtem edukacji wczesnoszkolnej / %c Beata Oelszlaeger-Kosturek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera refleksję na temat nowoczesnego kształtu edukacji wczesnoszkolnej. Autorka zwraca szczególną uwagę na kwestię podmiotowości uczniów w działaniach edukacyjnych, przedstawia cechy charakterystyczne dla idei uczenia uczenia się i w ogóle - uczenia się dzieci, skupiając się na wybranych uwarunkowaniach tego procesu, takich jak formułowanie celów edukacyjnych przez uczniów czy kompetencje nauczyciela i ucznia.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Cele kształcenia
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Kompetencje dydaktyczne
650 9 %a Kompetencje miękkie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %x 1230-7556 %g 2020, nr 1, s. 79-91
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201460368 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera refleksję na temat nowoczesnego kształtu edukacji wczesnoszkolnej. Autorka zwraca szczególną uwagę na kwestię podmiotowości uczniów w działaniach edukacyjnych, przedstawia cechy charakterystyczne dla idei uczenia uczenia się i w ogóle - uczenia się dzieci, skupiając się na wybranych uwarunkowaniach tego procesu, takich jak formułowanie celów edukacyjnych przez uczniów czy kompetencje nauczyciela i ucznia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz