Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Story-based intervention" : historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu

Autorzy:
Pufund, Dorota
Tytuł pełny:
"Story-based intervention" : historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu / Dorota Pufund
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2020, nr 2, s. 77-94
Uwagi:
Bibliografia na stronach 91-94
Streszczenie angielskie
Temat:
Gray, Carol (1952- )
Narracja
Badania naukowe
Dziecko autystyczne
Specjalne potrzeby edukacyjne
Nauka i badania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02118caa#a2200385#i#4500
001 3223201467556
003 OLSZT 005
005 20240125114300.1
008 210201s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Pufund, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a "Story-based intervention" : %b historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu / %c Dorota Pufund.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 91-94.
520 8 %a W artykule zaprezentowano raport z badania, którego przedmiotem był przegląd i analiza wyników raportów z badań nad skutecznością interwencji z wykorzystaniem social stories jako skutecznej metody pracy z uczniami ze SPE.
520 8 %a Zawiera:Social Stories według Carol Gray - założenia teoretyczne metody ; Badania własne ; Wykorzystanie historyjek społecznych wobec dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w świetle badań ; Regulowanie reakcji behawioralnych ; Regulowanie reakcji emocjonalnych oraz rozwijanie kompetencji społeczno-komunikacyjnych.
546 %a Streszczenie angielskie.
600 1 9 %a Gray, Carol %d (1952- )
650 9 %a Narracja
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Specjalne potrzeby edukacyjne
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Nauka i badania
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %x 1896-2327 %g 2020, nr 2, s. 77-94
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201467556 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano raport z badania, którego przedmiotem był przegląd i analiza wyników raportów z badań nad skutecznością interwencji z wykorzystaniem social stories jako skutecznej metody pracy z uczniami ze SPE.

Zawiera:Social Stories według Carol Gray - założenia teoretyczne metody ; Badania własne ; Wykorzystanie historyjek społecznych wobec dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w świetle badań ; Regulowanie reakcji behawioralnych ; Regulowanie reakcji emocjonalnych oraz rozwijanie kompetencji społeczno-komunikacyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz