Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Działania muzyczne w procesie stymulowania umiejętności werbalizowania emocji - ujęcie teoretyczne i propozycje praktyczne

Autorzy:
Kłysz-Sokalska, Natalia
Tytuł pełny:
Działania muzyczne w procesie stymulowania umiejętności werbalizowania emocji - ujęcie teoretyczne i propozycje praktyczne / Natalia Kłysz-Sokalska
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2021, nr 2/3, s. 22-26
Uwagi:
Bibliografia na stronie 26
Temat:
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Rozwój emocjonalny
Kompetencje emocjonalne
Muzyka
Uczucia
Ciekawość (postawa)
Strach
Gniew
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Ćwiczenia i zadania
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma fachowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02450caa#a2200457#i#4500
001 3223201477921
003 OLSZT 005
005 20240125114301.1
008 210209s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kłysz-Sokalska, Natalia. %e Autor
245 1 0 %a Działania muzyczne w procesie stymulowania umiejętności werbalizowania emocji - ujęcie teoretyczne i propozycje praktyczne / %c Natalia Kłysz-Sokalska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
385 %m Poziom nauczania %a Nauczanie początkowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 26.
520 8 %a Emocje i ich werbalizowanie ; Emocje i ich werbalizowanie w młodszym wieku szkolnym dziecka ; Działania muzyczne wobec stymulowania kompetencji emocjonalnych.
520 8 %a Artykuł zawiera propozycje praktyczne stymulowania kompetencji emocjonalnych poprzez pięć ćwiczeń: 1. Emocjonalne maski (praca z piosenką Emocjonalny ja), 2. Magiczne zaklęcia na strach (emocja: strach), 3. Praca z wierszykiem Złośnik Kuba (emocja: złość), 4. Nowa orkiestra (emocja: ciekawość), 5. Praca plastyczna - moja Kraina Czarów (emocja: ciekawość).
650 9 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
650 9 %a Rozwój emocjonalny
650 9 %a Kompetencje emocjonalne
650 9 %a Muzyka
650 9 %a Uczucia
650 9 %a Ciekawość (postawa)
650 9 %a Strach
650 9 %a Gniew
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 2/3, s. 22-26
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201477921 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Emocje i ich werbalizowanie ; Emocje i ich werbalizowanie w młodszym wieku szkolnym dziecka ; Działania muzyczne wobec stymulowania kompetencji emocjonalnych.

Artykuł zawiera propozycje praktyczne stymulowania kompetencji emocjonalnych poprzez pięć ćwiczeń: 1. Emocjonalne maski (praca z piosenką Emocjonalny ja), 2. Magiczne zaklęcia na strach (emocja: strach), 3. Praca z wierszykiem Złośnik Kuba (emocja: złość), 4. Nowa orkiestra (emocja: ciekawość), 5. Praca plastyczna - moja Kraina Czarów (emocja: ciekawość).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz