Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie imigrantów w aspekcie afektywnym przez studentów pedagogiki w perspektywie ich przyszłej pracy zawodowej

Autorzy:
Okrasa, Marzena
Dąbrowska-Żmuda, Katarzyna
Tytuł pełny:
Postrzeganie imigrantów w aspekcie afektywnym przez studentów pedagogiki w perspektywie ich przyszłej pracy zawodowej / Marzena Okrasa, Katarzyna Dąbrowska-Żmuda
Szukaj w:
Kultura i Edukacja. - 2020, nr 3, s. 94-112
Uwagi:
Bibliografia na stronach 110-112
Streszczenie angielskie
Temat:
Postawy
Studenci
Pedagodzy
Imigranci
Cudzoziemcy
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01576caa#a2200397#i#4500
001 3223201502989
003 OLSZT 005
005 20240125114304.5
008 210529s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Okrasa, Marzena. %e Autor
245 1 0 %a Postrzeganie imigrantów w aspekcie afektywnym przez studentów pedagogiki w perspektywie ich przyszłej pracy zawodowej / %c Marzena Okrasa, Katarzyna Dąbrowska-Żmuda.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 110-112.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Postawy
650 9 %a Studenci
650 9 %a Pedagodzy
650 9 %a Imigranci
650 9 %a Cudzoziemcy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Dąbrowska-Żmuda, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Kultura i Edukacja. - %w (OLSZT 005)3222400293396 %x 1230-266X %g 2020, nr 3, s. 94-112
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201502989 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz