Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Specyfika pracy wychowawcy w świetlicy szkolnej

Autorzy:
Kaczor, Agnieszka
Tytuł pełny:
Specyfika pracy wychowawcy w świetlicy szkolnej / Agnieszka Kaczor
Szukaj w:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2021, nr 4, s. 3-16
Uwagi:
Bibliografia na stronach 15-16
Streszczenie angielskie
Temat:
Świetlice szkolne
Wychowanie
Praca pozalekcyjna
Czas wolny od pracy ucznia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01602caa#a2200361#i#4500
001 3223201508267
003 OLSZT 005
005 20240125114305.1
008 210617s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Kaczor, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Specyfika pracy wychowawcy w świetlicy szkolnej / %c Agnieszka Kaczor.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 15-16.
520 8 %a Zawiera: Świetlica szkolna pograniczem terytorialnym ; Świetlica szkolna w kontekście pogranicza funkcjonalnego ; Świetlica szkolna jako pogranicze treściowe ; Świetlica szkolna w perspektywie pogranicza interakcyjnego ; Świetlica szkolna jako pogranicze osobowe.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Świetlice szkolne
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Praca pozalekcyjna
650 9 %a Czas wolny od pracy ucznia
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %x 0552-2188 %g 2021, nr 4, s. 3-16
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201508267 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Świetlica szkolna pograniczem terytorialnym ; Świetlica szkolna w kontekście pogranicza funkcjonalnego ; Świetlica szkolna jako pogranicze treściowe ; Świetlica szkolna w perspektywie pogranicza interakcyjnego ; Świetlica szkolna jako pogranicze osobowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz