Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki? : podręcznik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli z seri Dziecięca matematyka / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska ; fotografie Małgorzata Makiewicz ; ilustracje Dorota Prończuk
%a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ). %e Autor
245
1
0
%a Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki? : %b podręcznik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli z seri <i>Dziecięca matematyka</i> / %c Edyta Gruszczyk-Kolczyńska ; fotografie Małgorzata Makiewicz ; ilustracje Dorota Prończuk.
260
#
%a Kraków : %b CEBP 24.12, %c 2021.
300
%a 270 stron : %b ilustracje kolorowe ; %c 25 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Poradniki i przewodniki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
385
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385
%a Nauczyciele
385
%a Terapeuci zajęciowi
385
%a Rodzice
388
1
%a 2001-
490
1
%a Bliżej Przedszkola
504
%a Bibliografia na stronach 265-270.
520
8
%a "Profesor Edyta Gruszczyk-Kolczyńska od blisko pół wieku zajmuje się problemami dzieci z niepowodzeniami w nauce matematyki i z dobrym skutkiem im pomaga. Ukoronowaniem tej działalności jest niniejszy podręcznik. Autorka wyjaśnia w nim, w jaki sposób rodzice, terapeuci i nauczyciele mogą pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki i zapewnić mu sukcesy w dalszej edukacji szkolnej. Problem jest poważny, gdyż przy ostrożnym szacowaniu – co czwarte dziecko zaczynające naukę szkolną jest spychane na ścieżkę klęski szkolnej, bo nie potrafi sprostać oczekiwaniom stawianym na zajęciach matematycznych. Na dodatek rodzice i nauczyciele za późno orientują się, że źle się dzieje, co skutecznie utrudnia działania naprawcze. Żeby sobie z tym poradzić, dorośli muszą orientować się w przyczynach i mechanizmach narastania niepowodzeń w nauce matematyki.
520
8
%a Ten zakres wiedzy został omówiony w części pierwszej niniejszego podręcznika. Na początku Autorka wyjaśnia, dlaczego uczniowie klas początkowych zbyt mało wiedzą i potrafią z matematyki. Omówione zostały również przyczyny blokad w nauce matematyki występujące już w pierwszych miesiącach nauki w klasie I. Działania naprawcze są rdzeniem każdego rozdziału części drugiej tego podręcznika. Wzorcowe sytuacje zadaniowe i zadania zamieszczone w tych rozdziałach zostały przedstawione tak, aby dorosły – wzorując się na nich – mógł wymyślić ich więcej" [https://blizejprzedszkola.pl].
%a Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Bliżej Przedszkola
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201511355 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-65915-72-6
"Profesor Edyta Gruszczyk-Kolczyńska od blisko pół wieku zajmuje się problemami dzieci z niepowodzeniami w nauce matematyki i z dobrym skutkiem im pomaga. Ukoronowaniem tej działalności jest niniejszy podręcznik. Autorka wyjaśnia w nim, w jaki sposób rodzice, terapeuci i nauczyciele mogą pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki i zapewnić mu sukcesy w dalszej edukacji szkolnej. Problem jest poważny, gdyż przy ostrożnym szacowaniu – co czwarte dziecko zaczynające naukę szkolną jest spychane na ścieżkę klęski szkolnej, bo nie potrafi sprostać oczekiwaniom stawianym na zajęciach matematycznych. Na dodatek rodzice i nauczyciele za późno orientują się, że źle się dzieje, co skutecznie utrudnia działania naprawcze. Żeby sobie z tym poradzić, dorośli muszą orientować się w przyczynach i mechanizmach narastania niepowodzeń w nauce matematyki.
Ten zakres wiedzy został omówiony w części pierwszej niniejszego podręcznika. Na początku Autorka wyjaśnia, dlaczego uczniowie klas początkowych zbyt mało wiedzą i potrafią z matematyki. Omówione zostały również przyczyny blokad w nauce matematyki występujące już w pierwszych miesiącach nauki w klasie I. Działania naprawcze są rdzeniem każdego rozdziału części drugiej tego podręcznika. Wzorcowe sytuacje zadaniowe i zadania zamieszczone w tych rozdziałach zostały przedstawione tak, aby dorosły – wzorując się na nich – mógł wymyślić ich więcej" [https://blizejprzedszkola.pl].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.