Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy gry komputerowe pomogą młodzieży przetrwać pandemię?

propozycja biblioteki
LDR 01266caa#a2200325#i#4500
001 3223201512083
003 OLSZT 005
005 20240125114305.7
008 210702s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Pawłowska, Sylwia %c (psycholog). %e Autor
245 1 0 %a Czy gry komputerowe pomogą młodzieży przetrwać pandemię? / %c Sylwia Pawłowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
650 9 %a Gry komputerowe
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Potrzeba (psychologia)
650 9 %a Młodzież
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2021, nr 6, s. 13-15 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201512083 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz