Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zachwyt i przerażenie - pociągajaca postapokalipsa : konspekt lekcji do filmu "Mad Max: Na drodze gniewu" w reżyserii George'a Millera

Authors:
Fijałkowski, Tomasz (1977- )
Full title:
Zachwyt i przerażenie - pociągajaca postapokalipsa : konspekt lekcji do filmu "Mad Max: Na drodze gniewu" w reżyserii George'a Millera / Tomasz Fijałkowski
Search in:
Polonistyka. - 2021, nr 4, s. 36-41
Subject:
Mad Max: Fury Road (film)
Język polski (przedmiot szkolny)
Utopia
Fantasy
Film amerykański
Tematy i motywy
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Publikacje dydaktyczne
Scenariusz zajęć
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01648caa#a2200397#i#4500
001 3223201549365
003 OLSZT 005
005 20240125114309.1
008 211118s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Fijałkowski, Tomasz %d (1977- ). %e Autor
245 1 0 %a Zachwyt i przerażenie - pociągajaca postapokalipsa : %b konspekt lekcji do filmu "Mad Max: Na drodze gniewu" w reżyserii George'a Millera / %c Tomasz Fijałkowski.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe
388 # %a 2001-
630 0 9 %a Mad Max: Fury Road (film)
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Utopia
650 9 %a Fantasy
650 9 %a Film amerykański
650 9 %a Tematy i motywy
655 9 %a Scenariusz zajęć
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %x 0551-3707 %g 2021, nr 4, s. 36-41
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201549365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form