Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Studium przypadku : bliźniaczki w wieku 5 lat i 5 miesięcy

library suggestion
LDR 01674caa#a2200361#i#4500
001 3223201549431
003 OLSZT 005
005 20240125114309.7
008 211118s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kłosek, Klaudyna. %e Autor
245 1 0 %a Studium przypadku : %b bliźniaczki w wieku 5 lat i 5 miesięcy / %c Klaudyna Kłosek.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera studium przypadku dwóch dziewczynek (bliźniaczek) wymagających terapii z zakresu integracji sensorycznej oraz przedstawia argumenty przemawiające za kontynuowaniem terapii w formie online w dobie pandemii.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
650 9 %a Diagnoza
650 9 %a Leczenie
650 9 %a Teleporada
650 9 %a COVID-19
655 9 %a Case study (studium przypadku)
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna. - %w (OLSZT 005)3223101422480 %x 1899-1572 %g 2021, nr 1, s. 41-42
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201549431 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera studium przypadku dwóch dziewczynek (bliźniaczek) wymagających terapii z zakresu integracji sensorycznej oraz przedstawia argumenty przemawiające za kontynuowaniem terapii w formie online w dobie pandemii.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form