Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie terapii SI oraz stymulacji sensorycznej dla rozwoju dzieci w kontekście nabywania umiejętności szkolnych

Autorzy:
Kloskowska, Adriana
Tytuł pełny:
Znaczenie terapii SI oraz stymulacji sensorycznej dla rozwoju dzieci w kontekście nabywania umiejętności szkolnych / Adriana Kloskowska
Szukaj w:
Integracja Sensoryczna. - 2021, nr 3, s. 35-42
Uwagi:
Bibliografia na stronie 42
Temat:
Zaburzenia integracji sensorycznej
Dzieci
Uczniowie
Leczenie
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01681caa#a2200349#i#4500
001 3223201552738
003 OLSZT 005
005 20240125114309.8
008 211201s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Znaczenie terapii SI oraz stymulacji sensorycznej dla rozwoju dzieci w kontekście nabywania umiejętności szkolnych / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 42.
520 8 %a Zawiera treści, które tłumaczą na czym polegają procesy integracji sensorycznej i czym są ich zaburzenia. Opisuje strategie działań minimalizujących skutki zaburzeń oraz przykłady zabaw stumulujących rozwój.
650 9 %a Zaburzenia integracji sensorycznej
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Leczenie
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Integracja Sensoryczna. - %w (OLSZT 005)3223101422480 %x 1899-1572 %g 2021, nr 3, s. 35-42
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223201552738 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera treści, które tłumaczą na czym polegają procesy integracji sensorycznej i czym są ich zaburzenia. Opisuje strategie działań minimalizujących skutki zaburzeń oraz przykłady zabaw stumulujących rozwój.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz