Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawidłowe przeprowadzanie diagnozy psychopedagogicznej : zasady doboru i konstruowania narzędzi diagnostycznych

Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Tytuł pełny:
Prawidłowe przeprowadzanie diagnozy psychopedagogicznej : zasady doboru i konstruowania narzędzi diagnostycznych / Magdalena Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2021, nr 128, s. 11-14
Życie Szkoły. - 2021, nr 10, s. 40-43
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Diagnoza psychologiczna
Pedagodzy szkolni
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01957caa#a2200349#i#4500
001 3223301564171
003 OLSZT 005
005 20240125114310.1
008 220103s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Łoskot, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Prawidłowe przeprowadzanie diagnozy psychopedagogicznej : %b zasady doboru i konstruowania narzędzi diagnostycznych / %c Magdalena Łoskot.
246 1 # %a Prawidłowe przeprowadzenie diagnozy psychopedagogicznej : %b zasady doboru i konstruowania narzędzi diagnostycznych
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Czym powinna się cechować właściwie przeprowadzona diagnoza? ; Typy dokonywanej diagnozy i dobór odpowiedniego arkusza/kwestionariusza diagnostycznego (Diagnoza unormowana, Diagnoza nieformalna) ; Narzędzia diagnozy pedagogicznej (Arkusz obserwacyjny, Kwestionariusz wywiadu, Kwestionariusz ankiety sondażowej).
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
650 9 %a Pedagodzy szkolni
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021, nr 128, s. 11-14
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2021, nr 10, s. 40-43
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301564171 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Czym powinna się cechować właściwie przeprowadzona diagnoza? ; Typy dokonywanej diagnozy i dobór odpowiedniego arkusza/kwestionariusza diagnostycznego (Diagnoza unormowana, Diagnoza nieformalna) ; Narzędzia diagnozy pedagogicznej (Arkusz obserwacyjny, Kwestionariusz wywiadu, Kwestionariusz ankiety sondażowej).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz