Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Błąd jako pierwszy krok w drodze do edukacyjnego sukcesu : jak wykorzystać jego potencjał do rozwoju kreatywności ucznia?

Autorzy:
Bogusławska, Magdalena (edukacja)
Tytuł pełny:
Błąd jako pierwszy krok w drodze do edukacyjnego sukcesu : jak wykorzystać jego potencjał do rozwoju kreatywności ucznia? / Magdalena Bogusławska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2021/2022, nr 129, s. 12-15
Temat:
Błędy
Uczenie się
Uczniowie
Efektywność nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01835caa#a2200337#i#4500
001 3223301564741
003 OLSZT 005
005 20240125114310.9
008 220104s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Bogusławska, Magdalena %c (edukacja). %e Autor
245 1 0 %a Błąd jako pierwszy krok w drodze do edukacyjnego sukcesu : %b jak wykorzystać jego potencjał do rozwoju kreatywności ucznia? / %c Magdalena Bogusławska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Kultura błędu w szkole ; Od kultury błędu do pedagogiki błędu ; Przyczyny uczniowskich błędów ; Jak wykorzystać wnioski płynące z analizy uczniowskich błędów? ; Strategie pracy z błędem (Pytanie o sposób dojścia do rozwiązania, Zielony długopis, Turkusowy długopis, Karteczki typu Post-it, Negocjowanie otrzymanej oceny, Dzienniczek uczenia się) ; Korzyści z pracy z błędem.
650 9 %a Błędy
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Efektywność nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021/2022, nr 129, s. 12-15
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301564741 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Kultura błędu w szkole ; Od kultury błędu do pedagogiki błędu ; Przyczyny uczniowskich błędów ; Jak wykorzystać wnioski płynące z analizy uczniowskich błędów? ; Strategie pracy z błędem (Pytanie o sposób dojścia do rozwiązania, Zielony długopis, Turkusowy długopis, Karteczki typu Post-it, Negocjowanie otrzymanej oceny, Dzienniczek uczenia się) ; Korzyści z pracy z błędem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz