Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczeń cudzoziemski w środowisku szkolnym : organizacja adaptacji i nauczania

propozycja biblioteki
LDR 02075caa#a2200409#i#4500
001 3223301565044
003 OLSZT 005
005 20240125114310.4
008 220105s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Wnęk, Marcelina. %e Autor
245 1 0 %a Uczeń cudzoziemski w środowisku szkolnym : %b organizacja adaptacji i nauczania / %c Marcelina Wnęk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 36.
520 8 %a Zawiera: Wpływ kultury na to, kim jesteśmy ; Wychowanie do międzykulturowości ; Obowiązki formalne szkoły ; Asystent międzykulturowy ; Działania wspierające proces adaptacji ucznia cudzoziemskiego ; Proces oceniania a bariera językowa ; Integracja ze środowiskiem a szok kulturowy (Faza pierwsza to faza szoku, Faza druga to dostosowanie, Faza trzecia to adaptacja) ; 6 zasad pracy z uczniem cudzoziemskim.
650 9 %a Cudzoziemcy
650 9 %a Dziecko z doświadczeniem migracji
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Międzykulturowość
650 9 %a Adaptacja kulturowa
650 9 %a Adaptacja społeczna
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2021/2022, nr 129, s. 32-36
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %x 0137-7310 %g 2022, nr 2/3, s. 50-54
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301565044 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Wpływ kultury na to, kim jesteśmy ; Wychowanie do międzykulturowości ; Obowiązki formalne szkoły ; Asystent międzykulturowy ; Działania wspierające proces adaptacji ucznia cudzoziemskiego ; Proces oceniania a bariera językowa ; Integracja ze środowiskiem a szok kulturowy (Faza pierwsza to faza szoku, Faza druga to dostosowanie, Faza trzecia to adaptacja) ; 6 zasad pracy z uczniem cudzoziemskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz