%a Drama procesualna w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I-III / %c Kamila Witerska.
250
%a Wydanie pierwsze.
260
#
%a Warszawa : %b Difin, %c 2020.
300
%a 106, [6] stron : %b fotografie, ilustracje ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Nauczyciele
385
%m Poziom nauczania %a Przedszkola
385
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385
%m Poziom nauczania %a Klasa 3.
388
1
%a 2001-
490
1
%a Engram
504
%a Bibliografia na stronach 103-106.
520
8
%a "Drama procesualna jest metodą, którą można zastosować w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie przydatna w pracy z dziećmi, ponieważ dzieci łatwo identyfikują się z rolą, ich myślenie oparte jest na operacjach konkretnych (Piaget & Inhelder, 1999), jeszcze nieabstrakcyjnych, więc trudniej jest im pracować dramą opartą na technikach. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to część teoretyczna, mówiąca o dramie procesualnej jako jednej z odmian dramy. W tej części omówiona została drama jako metoda edukacyjna, jej możliwości i uwarunkowania, ale przede wszystkim drama procesualna, jej elementy, metody ewaluacji oraz związek z zabawą tematyczną. Druga część publikacji prezentuje zastosowanie dramy procesualnej w praktyce. Zawiera scenariusze zajęć dramowych oraz planer, tj. narzędzie do jej planowania" [https://ksiegarnia.difin.pl].
650
9
%a Drama (pedagogika)
650
9
%a Wychowanie przedszkolne
650
9
%a Nauczanie początkowe
650
9
%a Metody aktywizujące (pedagogika)
655
9
%a Scenariusz zajęć
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Difin. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Engram
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301569301 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-66491-14-4
"Drama procesualna jest metodą, którą można zastosować w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie przydatna w pracy z dziećmi, ponieważ dzieci łatwo identyfikują się z rolą, ich myślenie oparte jest na operacjach konkretnych (Piaget & Inhelder, 1999), jeszcze nieabstrakcyjnych, więc trudniej jest im pracować dramą opartą na technikach. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to część teoretyczna, mówiąca o dramie procesualnej jako jednej z odmian dramy. W tej części omówiona została drama jako metoda edukacyjna, jej możliwości i uwarunkowania, ale przede wszystkim drama procesualna, jej elementy, metody ewaluacji oraz związek z zabawą tematyczną. Druga część publikacji prezentuje zastosowanie dramy procesualnej w praktyce. Zawiera scenariusze zajęć dramowych oraz planer, tj. narzędzie do jej planowania" [https://ksiegarnia.difin.pl].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.