Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole : karty pracy. Cz. 3

Authors:
Radwańska, Anna (pedagogika)
Sobolewska-Kędzior, Aleksandra
Full title:
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole : karty pracy. Cz. 3 / Anna Radwańska, Aleksandra Sobolewska-Kędzior
Publication Year:
2021
Publisher:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788380855748
Publication series:
Engram
Physical description:
Teka (49, [1] karta) : ilustracje ; 31 cm
Notes:
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: sekwencji, włączania i wyłączania z kategorii
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy
Bibliografia na karcie [50]
Dla specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce
Subject:
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Język polski (przedmiot szkolny)
Terapia logopedyczna
Terapia dydaktyczna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Ćwiczenia i zadania
Karty pracy ucznia
Materiały pomocnicze
Co-authors:
Difin. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03731cam#a2200661#i#4500
001 3223301569636
003 OLSZT 005
005 20240125114311.0
008 220118s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380855748
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Radwańska, Anna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole : %b karty pracy. %n Cz. 3 / %c Anna Radwańska, Aleksandra Sobolewska-Kędzior.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2021.
300 %a Teka (49, [1] karta) : %b ilustracje ; %c 31 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %a Nauczyciele
385 %a Nauczyciele wspomagający
385 %a Pedagodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Psycholodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
388 1 %a 2001-
490 1 %a Engram
500 %a Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: sekwencji, włączania i wyłączania z kategorii.
500 %a Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
504 %a Bibliografia na karcie [50].
520 8 %a "Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: sekwencji, włączania i wyłączania z kategorii. Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje" [difin.pl].
521 8 %a Dla specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce.
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Terapia logopedyczna
650 9 %a Terapia dydaktyczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Karty pracy ucznia
655 9 %a Materiały pomocnicze
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Sobolewska-Kędzior, Aleksandra. %e Autor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Engram
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301569636 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-574-8

"Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności. Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: sekwencji, włączania i wyłączania z kategorii. Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje" [difin.pl].

Loanable items

Inventory number:
KG 183690
Call number:
W 183690 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Unavailable

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form