Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła jako przestrzeń uczenia się

Tytuł pełny:
Szkoła jako przestrzeń uczenia się / redakcja naukowa Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka, Piotr Klimczyk
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788382700381
Opis fizyczny:
296 stron : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Zawartość:
Część I. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a wyzwania współczesności.
Część II. Szkoła jako przestrzeń uczenia się z a wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.
Część III. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a kreatywność i sukces wychowanków.
Część IV. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a edukacja permanentna

Uwagi:
<span style="color: red">Wybrane artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami</span>
Bibliografia, netografia przy rozdziałach
Streszczenia w języku angielskim
Temat:
Szkoły
Uczenie się
Dzieci
Młodzież
Nauczyciele
Kształcenie ustawiczne
Kompetencje społeczne
Kreatywność
Terapia logopedyczna
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Publikacje fachowe
Opracowanie
Praca zbiorowa
Współtwórcy:
Cęcelek, Grażyna. Redaktor
Woźnicka, Elżbieta. Redaktor
Klimczyk, Piotr (psychologia). Redaktor
Difin. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02722cam#a2200601#i#4500
001 3223301573126
003 OLSZT 005
005 20240125114311.8
008 220131s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382700381
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
245 0 0 %a Szkoła jako przestrzeń uczenia się / %c redakcja naukowa Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka, Piotr Klimczyk.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2021.
300 %a 296 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy szkolni
385 %a Rodzice
388 1 %a 2001-
500 %a <span style="color: red">Wybrane artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami</span>.
504 %a Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
505 0 # %a Część I. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a wyzwania współczesności. <br>Część II. Szkoła jako przestrzeń uczenia się z a wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży. <br>Część III. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a kreatywność i sukces wychowanków. <br>Część IV. Szkoła jako przestrzeń uczenia się a edukacja permanentna.
546 %a Streszczenia w języku angielskim.
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Młodzież
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kształcenie ustawiczne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Kreatywność
650 9 %a Terapia logopedyczna
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Praca zbiorowa
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Cęcelek, Grażyna. %e Redaktor
700 1 # %a Woźnicka, Elżbieta. %e Redaktor
700 1 # %a Klimczyk, Piotr %c (psychologia). %e Redaktor
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301573126 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8270-038-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183802
Sygnatura:
W 183802 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz