Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zainteresowanie i emocje jako kluczowe elementy treningu poznawczego uczniów

Authors:
Kloskowska, Adriana
Full title:
Zainteresowanie i emocje jako kluczowe elementy treningu poznawczego uczniów / Adriana Kloskowska
Search in:
Polonistyka. - 2022, nr 1, s. 25-30
Notes:
Bibliografia na stronie 30
Subject:
Psychologia poznawcza
Trening umysłu
Funkcje poznawcze
Uwaga (psychologia)
Uczenie się
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01408caa#a2200373#i#4500
001 3223301574352
003 OLSZT 005
005 20240125114311.3
008 220204s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Kloskowska, Adriana. %e Autor
245 1 0 %a Zainteresowanie i emocje jako kluczowe elementy treningu poznawczego uczniów / %c Adriana Kloskowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 30.
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Trening umysłu
650 9 %a Funkcje poznawcze
650 9 %a Uwaga (psychologia)
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %x 0551-3707 %g 2022, nr 1, s. 25-30
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301574352 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form