Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementarz : umiem płynnie czytać !

Autorzy:
Ciszewska, Małgorzata (nauczanie początkowe)
Tytuł pełny:
Elementarz : umiem płynnie czytać ! / Małgorzata Ciszewska, Katarzyna Dąbrowska
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
9788328000049
Opis fizyczny:
45 stron : ilustracje kolorowe ; 21x27 cm
Uwagi:
Na okładce : poziom rozszerzony
Temat:
Język polski
Nauka czytania
Nauczanie zintegrowane
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Proza
Publikacje dydaktyczne
Elementarz
Współtwórcy:
Dąbrowska, Katarzyna (1978- ). Ilustrator Opracowanie graficzne
Grupa Wydawnicza Foksal. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02168cam#a2200445#i#4500
001 3223301578205
003 OLSZT 005
005 20240125114312.5
008 220215s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788328000049
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2011
100 1 %a Ciszewska, Małgorzata %c (nauczanie początkowe). %e Autor
245 1 0 %a Elementarz : %b umiem płynnie czytać ! / %c Małgorzata Ciszewska, Katarzyna Dąbrowska.
246 3 # %a Umiem płynnie czytać!
260 # %a Warszawa : %b Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, %c 2013.
300 %a 45 stron : %b ilustracje kolorowe ; %c 21x27 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Proza
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
388 1 %a 2001-
500 %a Na okładce : poziom rozszerzony.
520 8 %a "Książka ta powstała z myślą o dzieciach, które już znają podstawowe litery, ale wciąż uczą się czytać. Litery i połączenia liter sprawiające trudności ortograficzne, takie jak ż i rz, ś i si, wprowadzane są stopniowo. Tylko z nowo poznanych liter budowane są zdania do czytania. Opowiadania są obszerniejsze i trudniejsze niż w tomie pierwszym" [z okładki].
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Elementarz
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Dąbrowska, Katarzyna %d (1978- ). %e Ilustrator %e Opracowanie graficzne
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Foksal. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301578205 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-280-0004-9

"Książka ta powstała z myślą o dzieciach, które już znają podstawowe litery, ale wciąż uczą się czytać. Litery i połączenia liter sprawiające trudności ortograficzne, takie jak ż i rz, ś i si, wprowadzane są stopniowo. Tylko z nowo poznanych liter budowane są zdania do czytania. Opowiadania są obszerniejsze i trudniejsze niż w tomie pierwszym" [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183841
Sygnatura:
W 183841 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz