Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w przedszkolu specjalnym - ujęcie praktyczne

Autorzy:
Aksamit, Diana
Tytuł pełny:
Wspieranie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w przedszkolu specjalnym - ujęcie praktyczne / Diana Aksamit
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2021, nr 4, s. 297-313
Uwagi:
Bibliografia na stronach 310-312
Streszczenie angielskie
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Rozwój poznawczy
Rozwój psychofizyczny dziecka
Przedszkola specjalne
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01925caa#a2200373#i#4500
001 3223301582309
003 OLSZT 005
005 20240125114312.1
008 220226s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Aksamit, Diana. %e Autor
245 1 0 %a Wspieranie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym w przedszkolu specjalnym - ujęcie praktyczne / %c Diana Aksamit.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 310-312.
520 8 %a Zawiera rozważania na temat rozwoju poznawczego dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie wybranych koncepcji teoretycznych w odniesieniu do niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym i znacznym. Rozważania te są punktem wyjścia do dalszych analiz teoretycznych oraz działań praktycznych wspierających rozwój dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rozwój poznawczy
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Przedszkola specjalne
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2021, nr 4, s. 297-313
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301582309 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera rozważania na temat rozwoju poznawczego dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie wybranych koncepcji teoretycznych w odniesieniu do niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym i znacznym. Rozważania te są punktem wyjścia do dalszych analiz teoretycznych oraz działań praktycznych wspierających rozwój dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz