Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak się uczymy? : dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery... jak dotąd

Autorzy:
Dehaene, Stanislas (1965- )
Tytuł pełny:
Jak się uczymy? : dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery... jak dotąd / Stanislas Dehaene ; tłumaczenie: Dariusz Rossowski
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Kraków: Copernicus Center Press
ISBN:
9788378865629
Opis fizyczny:
411 stron, [16] stron tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 23 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Tytuł oryginału: How we learn. Why brains learn better than any machine... for now
Bibliografia na stronach 351-394. Indeks
Temat:
Uczenie się
Mózg
Nauki kognitywne
Neurobiologia
Neuropsychologia
Sztuczna inteligencja
Uczenie maszynowe
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Rossowski, Dariusz. Tłumacz
Copernicus Center Press. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03113cam#a2200505###4500
001 3223301590090
003 OLSZT 005
005 20240125114313.9
008 220324s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788378865629
035 %a WoG21003018
040 %a WAR_WOL/BI %c WAR_WOL/BI %d WAR_WOL/BI %d WAR_WOL/MS %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2020
100 1 %a Dehaene, Stanislas %d (1965- ). %e Autor
245 1 0 %a Jak się uczymy? : %b dlaczego mózgi uczą się lepiej niż komputery... jak dotąd / %c Stanislas Dehaene ; tłumaczenie: Dariusz Rossowski.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a How we learn, %f 2020
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków: %b Copernicus Center Press, %c 2021.
300 %a 411 stron, [16] stron tablic : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Tytuł oryginału: How we learn. Why brains learn better than any machine... for now.
504 %a Bibliografia na stronach 351-394. Indeks.
520 8 %a "Odkrywcze spojrzenie na najnowsze badania nad nadzwyczajną zdolnością ludzkiego mózgu do uczenia się. Spektakularne sukcesy w rozwoju sztucznej inteligencji mogą sprawiać wrażenie, że w końcu odkryliśmy, jak naśladować, a nawet przewyższać ludzkie myślenie. Nic bardziej mylnego. Dzisiejsze komputerowe algorytmy uczenia się obejmują jedynie ułamek niezwykłych zdolności ludzkiego mózgu. W jaki sposób się uczymy? I dlaczego w ogóle musimy się uczyć? Dlaczego nie rodzimy się z wiedzą konieczną do życia? Stanislas Dehaene, wybitny neuronaukowiec poznawczy, sięgając do najnowszych odkryć z dziedziny psychologii, pedagogiki, neurobiologii i informatyki, pokazuje, na czym polega i jak przebiega proces uczenia się. <i> Jak się uczymy?</i> łączy ugruntowaną w przełomowych badaniach wiedzę naukową z praktycznymi wskazówkami przydatnymi każdemu z nas, niezależnie od wieku" [https://www.ccpress.pl].
650 9 %a Uczenie się %2 DBN
650 9 %a Mózg %2 DBN
650 9 %a Nauki kognitywne
650 9 %a Neurobiologia
650 9 %a Neuropsychologia
650 9 %a Sztuczna inteligencja
650 9 %a Uczenie maszynowe
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 # %a Rossowski, Dariusz. %e Tłumacz
710 2 # %a Copernicus Center Press. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301590090 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7886-562-9

"Odkrywcze spojrzenie na najnowsze badania nad nadzwyczajną zdolnością ludzkiego mózgu do uczenia się. Spektakularne sukcesy w rozwoju sztucznej inteligencji mogą sprawiać wrażenie, że w końcu odkryliśmy, jak naśladować, a nawet przewyższać ludzkie myślenie. Nic bardziej mylnego. Dzisiejsze komputerowe algorytmy uczenia się obejmują jedynie ułamek niezwykłych zdolności ludzkiego mózgu. W jaki sposób się uczymy? I dlaczego w ogóle musimy się uczyć? Dlaczego nie rodzimy się z wiedzą konieczną do życia? Stanislas Dehaene, wybitny neuronaukowiec poznawczy, sięgając do najnowszych odkryć z dziedziny psychologii, pedagogiki, neurobiologii i informatyki, pokazuje, na czym polega i jak przebiega proces uczenia się. Jak się uczymy? łączy ugruntowaną w przełomowych badaniach wiedzę naukową z praktycznymi wskazówkami przydatnymi każdemu z nas, niezależnie od wieku" [https://www.ccpress.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 183919
Sygnatura:
W 183919 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz