Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania i osiągnięcia szkół naukowych w zakresie ekspertyz oraz badań polityki oświatowej

Autorzy:
Śliwerski, Bogusław (1954- )
Tytuł pełny:
Uwarunkowania i osiągnięcia szkół naukowych w zakresie ekspertyz oraz badań polityki oświatowej / Bogusław Śliwerski
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Współczesne problemy pedagogiki, s. 60-87
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 78-87
Streszczenie angielskie
Temat:
Komitet Nauk Pedagogicznych (Polska Akademia Nauk)
Szkoła naukowa
Badania naukowe
Ekspertyza
Instytuty naukowe
Oświata
Polityka oświatowa
Reforma oświaty
Pedagogika
Polska
Edukacja i pedagogika
Polityka, politologia, administracja publiczna
Nauka i badania
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02238caa#a2200517#i#4500
001 3223301593295
003 OLSZT 005
005 20240311080342.8
008 220331s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d1989 %b d2021
046 %k 2021
100 1 %a Śliwerski, Bogusław %d (1954- ). %e Autor
245 1 0 %a Uwarunkowania i osiągnięcia szkół naukowych w zakresie ekspertyz oraz badań polityki oświatowej / %c Bogusław Śliwerski.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 78-87.
520 8 %a "Przedmiotem analizy metateoretycznej jest stan rozwoju szkół naukowych w Polsce po 1989 r. oraz związane z prowadzeniem badań naukowych i konstruowaniem ekspertyz przez pedagogów, w tym profesorów Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN, problemy na linii nauka - polityka - oświata" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie angielskie.
610 2 9 %a Komitet Nauk Pedagogicznych (Polska Akademia Nauk)
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkoła naukowa
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Ekspertyza
650 9 %a Instytuty naukowe
650 9 %a Oświata
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Reforma oświaty
650 9 %a Pedagogika
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Nauka i badania
773 0 # %i // W: %t Współczesne problemy pedagogiki, %w (PL)b1000002330250 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912615188305606 %w 991052974153705066 %g s. 60-87 %z ISBN 9788366879287
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301593295 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Przedmiotem analizy metateoretycznej jest stan rozwoju szkół naukowych w Polsce po 1989 r. oraz związane z prowadzeniem badań naukowych i konstruowaniem ekspertyz przez pedagogów, w tym profesorów Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN, problemy na linii nauka - polityka - oświata" [ze streszczenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz