Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perspektywy rozwoju szkoły jako organizacji uczącej się

Autorzy:
Szempruch, Jolanta
Tytuł pełny:
Perspektywy rozwoju szkoły jako organizacji uczącej się / Jolanta Szempruch
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Współczesne problemy pedagogiki, s. 399-419
Zawartość:
  • Funkcje szkoły.
  • Krytyka współczesnej szkoły.
  • Wyzwania społeczne i edukacyjne współczesnej szkoły.
  • Zmiana edukacyjna a wizje przyszłej szkoły.
  • Transformacja szkoły w organizację uczącą się.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 415-418
Streszczenie angielskie
Temat:
Organizacja ucząca się
Systems thinking
Kompetencje kluczowe
Szkoły
Kultura szkoły
Klimat szkoły
Nierówności edukacyjne
Uczniowie
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Kompetencje medialne
Nauczanie on-line
Zdrowie psychiczne
Epidemie
COVID-19
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie zmianą
Kształcenie ustawiczne
Socjologia edukacji
Filozofia edukacji
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02358caa#a2200589#i#4500
001 3223301593936
003 OLSZT 005
005 20240311080354.9
008 220331s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Szempruch, Jolanta. %e Autor
245 1 0 %a Perspektywy rozwoju szkoły jako organizacji uczącej się / %c Jolanta Szempruch.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 415-418.
505 8 # %a <ul><li>Funkcje szkoły.</li><li>Krytyka współczesnej szkoły.</li><li>Wyzwania społeczne i edukacyjne współczesnej szkoły.</li><li>Zmiana edukacyjna a wizje przyszłej szkoły.</li><li>Transformacja szkoły w organizację uczącą się.</li></ul>
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Organizacja ucząca się
650 9 %a Systems thinking
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Szkoły
650 9 %a Kultura szkoły
650 9 %a Klimat szkoły
650 9 %a Nierówności edukacyjne
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Nauczanie on-line
650 9 %a Zdrowie psychiczne
650 9 %a Epidemie
650 9 %a COVID-19
650 9 %a Zarządzanie wiedzą
650 9 %a Zarządzanie zmianą
650 9 %a Kształcenie ustawiczne
650 9 %a Socjologia edukacji
650 9 %a Filozofia edukacji
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // W: %t Współczesne problemy pedagogiki, %w (PL)b1000002330250 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912615188305606 %w 991052974153705066 %g s. 399-419 %z ISBN 9788366879287
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301593936 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz