Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wyznaczać granice emocjonalnego i poznawczego zaangażowania w udzielaniu przez nauczyciela wsparcia uczniowi?

Autorzy:
Krawczyk, Anna (psycholog)
Tytuł pełny:
Jak wyznaczać granice emocjonalnego i poznawczego zaangażowania w udzielaniu przez nauczyciela wsparcia uczniowi? / Anna Krawczyk
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 130, s. 17-21
Uwagi:
Bibliografia na stronie 21
Temat:
Nauczyciele
Uczniowie
Relacje międzyludzkie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01581caa#a2200337#i#4500
001 3223301594581
003 OLSZT 005
005 20240125114313.2
008 220407s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Krawczyk, Anna %c (psycholog). %e Autor
245 1 0 %a Jak wyznaczać granice emocjonalnego i poznawczego zaangażowania w udzielaniu przez nauczyciela wsparcia uczniowi? / %c Anna Krawczyk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 21.
520 8 %a Zawiera: Historia "niewłaściwej" przyjaźni z uczennicą ; Granice wsparcia jasno określone przepisami prawa ; Rozmowa z uczniem to już jest wsparcie ; Odmowa pomocy to też świadomość swoich granic i ograniczeń.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Relacje międzyludzkie
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, nr 130, s. 17-21
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301594581 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Historia "niewłaściwej" przyjaźni z uczennicą ; Granice wsparcia jasno określone przepisami prawa ; Rozmowa z uczniem to już jest wsparcie ; Odmowa pomocy to też świadomość swoich granic i ograniczeń.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz