Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

3 skuteczne strategie powtórkowe : jak bez stresu utrwalać wiedzę?

Autorzy:
Ostrowska, Małgorzata (edukacja)
Pijanowska, Katarzyna
Gorczyca, Ewelina
Tytuł pełny:
3 skuteczne strategie powtórkowe : jak bez stresu utrwalać wiedzę? / Małgorzata Ostrowska, Katarzyna Pijanowska, Ewelina Gorczyca
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 130, s. 28-31
Temat:
Nauczanie
Uczenie się
Metody nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02008caa#a2200349#i#4500
001 3223301594583
003 OLSZT 005
005 20240125114313.0
008 220407s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Ostrowska, Małgorzata %c (edukacja). %e Autor
245 1 0 %a 3 skuteczne strategie powtórkowe : %b jak bez stresu utrwalać wiedzę? / %c Małgorzata Ostrowska, Katarzyna Pijanowska, Ewelina Gorczyca.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Planowanie jako fundament uczenia się ; Trzy strategie, które wzmacniają uczenie się i zwiększają trwałość wiedzy (1. Przywoływanie przywoływaniu nierówne ; Jak nie pomylić przywoływania z odpytywaniem i testowaniem? ; Przywoływanie w praktyce ; 2. Co przemawia za rozłożeniem nauki w czasie? ; Zadbajmy o trwałośc wiedzy ; 3. Przemieszanie treści pomaga w integracji wiedzy ; Rozwiązaniem może być słoik lub pudełko ; Małymi krokami do biegłości).
520 8 %a Zawiera rysunek zatytułowany: "Krzywa zapominania Hermanna Ebbinghausa".
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Pijanowska, Katarzyna. %e Autor
700 1 # %a Gorczyca, Ewelina. %e Autor
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, nr 130, s. 28-31
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301594583 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Planowanie jako fundament uczenia się ; Trzy strategie, które wzmacniają uczenie się i zwiększają trwałość wiedzy (1. Przywoływanie przywoływaniu nierówne ; Jak nie pomylić przywoływania z odpytywaniem i testowaniem? ; Przywoływanie w praktyce ; 2. Co przemawia za rozłożeniem nauki w czasie? ; Zadbajmy o trwałośc wiedzy ; 3. Przemieszanie treści pomaga w integracji wiedzy ; Rozwiązaniem może być słoik lub pudełko ; Małymi krokami do biegłości).

Zawiera rysunek zatytułowany: "Krzywa zapominania Hermanna Ebbinghausa".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz