Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Empatyczne ścieżki komunikacji z rodzicami : w jaki sposób formułować komunikaty i przekazywać informacje o uczniu podczas spotkania i z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych?

Autorzy:
Ludorowska, Agnieszka
Tytuł pełny:
Empatyczne ścieżki komunikacji z rodzicami : w jaki sposób formułować komunikaty i przekazywać informacje o uczniu podczas spotkania i z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych? / Agnieszka Ludorowska
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 130, s. 69-72
Temat:
Nauczyciele
Rodzice
Komunikacja interpersonalna
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02198caa#a2200349#i#4500
001 3223301595598
003 OLSZT 005
005 20240125114313.8
008 220408s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Ludorowska, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Empatyczne ścieżki komunikacji z rodzicami : %b w jaki sposób formułować komunikaty i przekazywać informacje o uczniu podczas spotkania i z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych? / %c Agnieszka Ludorowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Jak znaleźć pozytywne informacje do "kanapki"? ; Konkrety i fakty - tak, generalizowanie i etykietowanie - nie ; Jak formułować empatyczne komunikaty do rodzica? ; W jaki sposób reagować w sytuacji ataku personalnego ze strony rodzica? ; Wspólny cel wszystkich uczestników spotkania: dobro dziecka (i rodzica) ; Dostosowanie komunikacji do narzędzi cyfrowych ; Uważnośc na reakcje własne i rodzica.
520 8 %a Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 54-57 zatytułowany: "Jak wzmocnić kompetencje wychowawcze rodziców? Warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców do przeprowadzenia przez nauczyciela wychowawcę, pedagoga, psychologa szkolnego".
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, nr 130, s. 69-72
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301595598 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Jak znaleźć pozytywne informacje do "kanapki"? ; Konkrety i fakty - tak, generalizowanie i etykietowanie - nie ; Jak formułować empatyczne komunikaty do rodzica? ; W jaki sposób reagować w sytuacji ataku personalnego ze strony rodzica? ; Wspólny cel wszystkich uczestników spotkania: dobro dziecka (i rodzica) ; Dostosowanie komunikacji do narzędzi cyfrowych ; Uważnośc na reakcje własne i rodzica.

Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 54-57 zatytułowany: "Jak wzmocnić kompetencje wychowawcze rodziców? Warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców do przeprowadzenia przez nauczyciela wychowawcę, pedagoga, psychologa szkolnego".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz