Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie mindfulness do kształtowania u uczniów umiejętności rozpoznawania i regulowania emocji oraz poprawy procesów edukacyjnych

Autorzy:
Krawczyk, Anna (psycholog)
Tytuł pełny:
Wykorzystanie mindfulness do kształtowania u uczniów umiejętności rozpoznawania i regulowania emocji oraz poprawy procesów edukacyjnych / Anna Krawczyk
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2022, nr 130, s. 77-81
Temat:
Mindfulness
Uczniowie
Uczucia
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01779caa#a2200337#i#4500
001 3223301595599
003 OLSZT 005
005 20240125114313.2
008 220408s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Krawczyk, Anna %c (psycholog). %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystanie mindfulness do kształtowania u uczniów umiejętności rozpoznawania i regulowania emocji oraz poprawy procesów edukacyjnych / %c Anna Krawczyk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Zawiera: Jak wpływa mindfulness na rozwój i funkcjonowanie dzieci? ; Korzyści z praktykowania mindfulness ; Co mindfulness daje dzieciom w kontekście szkolnym? ; Cztery podstawowe kroki uważności.
520 8 %a Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 58-60 zatytułowany: "Ćwiczenia w praktykowaniu wybranych elementów mindfulness. Klasowe warsztaty ze skutecznych metod radzenia sobie z obniżonym nastrojem".
650 9 %a Mindfulness
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Uczucia
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2022, nr 130, s. 77-81
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301595599 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera: Jak wpływa mindfulness na rozwój i funkcjonowanie dzieci? ; Korzyści z praktykowania mindfulness ; Co mindfulness daje dzieciom w kontekście szkolnym? ; Cztery podstawowe kroki uważności.

Zawiera materiał dodatkowy w Narzędziowni na stronach 58-60 zatytułowany: "Ćwiczenia w praktykowaniu wybranych elementów mindfulness. Klasowe warsztaty ze skutecznych metod radzenia sobie z obniżonym nastrojem".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz