Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Różnorodność potrzeb uczniów w szkole - czy trudność wyklucza wartość?

Authors:
Olechowska, Agnieszka
Full title:
Różnorodność potrzeb uczniów w szkole - czy trudność wyklucza wartość? / Agnieszka Olechowska
Publication Year:
2021
Search in:
Grupy zróżnicowane w edukacji z perspektywy pedagogiki i pedagogiki specjalnej, s. 133-153
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 150-153
Subject:
Edukacja włączająca
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01283caa#a2200289#i#4500
001 3223301596345
003 OLSZT 005
005 20240125114313.0
008 220412s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a Olechowska, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Różnorodność potrzeb uczniów w szkole - czy trudność wyklucza wartość? / %c Agnieszka Olechowska.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 150-153.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Grupy zróżnicowane w edukacji z perspektywy pedagogiki i pedagogiki specjalnej, %w (PL)b1000002206809 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912590477505606 %w 991052973148405066 %z 9788323239505 %g s. 133-153
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301596345 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form