Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadomość obywatelska nauczycieli szkół drugiej szansy

propozycja biblioteki
LDR 02271caa#a2200409#i#4500
001 3223301603689
003 OLSZT 005
005 20240125114314.5
008 220502s2005####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2002
046 %k 2005
100 1 %a Jurgiel-Aleksander, Alicja.
245 1 0 %a Świadomość obywatelska nauczycieli szkół drugiej szansy / %c Alicja Jurgiel.
260 # %c 2005.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 426-427.
520 8 %a Badaniu poddano 45 nauczycieli różnych przedmiotów, uczących w szkołach wieczorowych (liceach i technikach) Gdańska i okolic. Materiał gromadzono w 2002 roku, kiedy reforma oświaty zmieniła strukturę szkolnictwa, wprowadziła awans zawodowy nauczycieli i zredukowała liczbę niektórych szkół, w tym szkół dla dorosłych.<br>W wyniku analizy wyodrębiono trzy typy obywatelskiej świadomości, której podstawą identyfikacji jest rodzaj relacji jednostka - świat społeczny: nauczyciele zorientowani na bycie obok rzeczywistości społecznej, nauczyciele zorientowani na bycie w rzeczywistości społecznej, nauczyciele zorientowani na bycie pomimo rzeczywistości społecznej.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Świadomość społeczna
650 9 %a Społeczeństwo obywatelskie
650 9 %a Andragodzy
650 9 %a Szkoły dla pracujących
650 9 %a Szkolnictwo dla dorosłych
651 9 %a Gdańsk (woj. pomorskie ; okolice)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Przetrwanie i rozwój jako niezbywalne powinności wychowania, %w (OLSZT 005)3223301602732 %z 8389518325 %g s. 415-427
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301603689 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Badaniu poddano 45 nauczycieli różnych przedmiotów, uczących w szkołach wieczorowych (liceach i technikach) Gdańska i okolic. Materiał gromadzono w 2002 roku, kiedy reforma oświaty zmieniła strukturę szkolnictwa, wprowadziła awans zawodowy nauczycieli i zredukowała liczbę niektórych szkół, w tym szkół dla dorosłych.
W wyniku analizy wyodrębiono trzy typy obywatelskiej świadomości, której podstawą identyfikacji jest rodzaj relacji jednostka - świat społeczny: nauczyciele zorientowani na bycie obok rzeczywistości społecznej, nauczyciele zorientowani na bycie w rzeczywistości społecznej, nauczyciele zorientowani na bycie pomimo rzeczywistości społecznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz