Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola nauczyciela w twórczym podejmowaniu wyzwań naukowych przez uczniów

propozycja biblioteki
LDR 02588caa#a2200529#i#4500
001 3223301609188
003 OLSZT 005
005 20240125114315.9
008 220518s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
024 7 # %a https:/doi.org./10.12797/9788381381314 %2 doi
035 %a (PL)b1000000730330
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911545155405606
035 %a 991052740081205066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2020
100 1 %a Weselak, Afrodyta. %e Autor
245 1 0 %a Rola nauczyciela w twórczym podejmowaniu wyzwań naukowych przez uczniów / %c Afrodyta Weselak.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 224-225.
520 8 %a "W procesie nauczania istotną rolę odgrywają emocje, a potrzeba akceptacji jest jedną z sił, która napędza uczniów do rozwoju. Artykuł odwołuje się do teorii psychologicznych, metody aktorskiej Stanisławskiego i obserwacji dokonanych na dzieciach w wieku przedszkolnym i szkolnym. Szkoła porównana w nim jest do domu, w którym panuje przyjazna atmosfera lub przemoc" [Abstrakt].
650 9 %a Motywacja uczenia się %2 DBN
650 9 %a Dzieci %2 DBN
650 9 %a Uczniowie %2 DBN
650 9 %a Nauczyciele %2 DBN
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Komunikacja interpersonalna %2 DBN
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Klimat szkoły
650 9 %a Uczucia
650 9 %a Uczenie się %2 DBN
650 9 %a Pamięć
650 9 %a System Stanisławskiego
650 9 %a Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja XXI wieku, %w (PL)b1000000701784 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911530346205606 %w 991052731315905066 %g s. 211-225 %z ISBN 9788381381314
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301609188 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"W procesie nauczania istotną rolę odgrywają emocje, a potrzeba akceptacji jest jedną z sił, która napędza uczniów do rozwoju. Artykuł odwołuje się do teorii psychologicznych, metody aktorskiej Stanisławskiego i obserwacji dokonanych na dzieciach w wieku przedszkolnym i szkolnym. Szkoła porównana w nim jest do domu, w którym panuje przyjazna atmosfera lub przemoc" [Abstrakt].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz