<span style="color: red"> Wybrane rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami</span> Bibliografia, netografia przy rozdziałach Streszczenie i słowa kluczowe w języku angielskim
%a WR U/Pdg %b pol %e PNN %c WR U/ZM %d BPTOR %d RAD 015 %d OLSZT 005
041
0
#
%a pol %b eng
046
%k 2021
245
0
0
%a Szkoła jako przestrzeń budowania edukacyjnego dialogu / %c redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka, Grażyna Cęcelek.
250
%a Wydanie pierwsze.
260
#
%a Warszawa : %b Difin, %c 2021.
300
%a 297 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje naukowe
380
%a Publikacje fachowe
385
%a Nauczyciele
388
1
%a 2001-
490
1
%a Engram
500
%a <span style="color: red"> Wybrane rozdziały tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami</span>
504
%a Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
520
8
%a "Publikacja odpowiada na ciągle aktualną i niezaspokojoną potrzebę budowania edukacyjnego dialogu w polskiej szkole. Fundamentem i podstawowym warunkiem niezbędnym dla realizacji w środowisku szkolnym procesu uczenia się jako obiecującej perspektywy kształcenia są bowiem właściwe relacje uczestników tego procesu, oparte na szeroko rozumianym, budującym i wartościowym dialogu, w obszarze którego wzajemne oddziaływania nauczyciela i ucznia przeplatają się, uzupełniają oraz wzbogacają. Relacje takie są niezbędne dla organizowania procesu wszechstronnego rozwoju wychowanków oraz budowania solidnych podstaw umożliwiających ich wartościowe, świadome i racjonalne przyszłe uczestnictwo społeczne. Autorzy publikacji zaprezentowali problematykę budowania dialogu edukacyjnego z perspektywy społecznej, aksjologicznej i epidemicznej, wskazując na liczne szanse, ale także bariery występujące w procesie rozwijania wartościowych, dialogowych relacji szkolnych. Treści monografii mogą być pomocne w budowaniu wśród wszystkich uczestników procesu edukacyjnego otwartości na zmiany, w dążeniach do nieustannego kreowania i współtworzenia nowych, znaczących dla procesu wychowania młodego pokolenia sytuacji edukacyjnych oraz w podejmowaniu krytycznej refleksji nad przebiegiem i rezultatami dialogu w środowisku szkolnym, służącej nieustannemu jego doskonaleniu" [z okładki].
546
%a Streszczenie i słowa kluczowe w języku angielskim.
650
9
%a Szkolnictwo
650
9
%a Dialog
650
9
%a Komunikacja interpersonalna
650
9
%a Nauczyciele
650
9
%a Uczniowie
650
9
%a Uczenie się
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Metody nauczania
650
9
%a Rodzina
650
9
%a Wychowanie do wartości
650
9
%a COVID-19
650
9
%a Lockdown
650
9
%a Nauczanie na odległość
650
9
%a Profilaktyka szkolna
650
9
%a Filozofia dialogu
655
9
%a Opracowanie
655
9
%a Praca zbiorowa
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
658
%a Socjologia i społeczeństwo
658
%a Informatyka i technologie informacyjne
658
%a Medycyna i zdrowie
700
1
#
%a Stokowska-Zagdan, Elżbieta. %e Redaktor
700
1
#
%a Woźnicka, Elżbieta. %e Redaktor
700
1
#
%a Cęcelek, Grażyna. %e Redaktor
710
2
#
%a Difin. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Engram
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301627436 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8270-039-8
"Publikacja odpowiada na ciągle aktualną i niezaspokojoną potrzebę budowania edukacyjnego dialogu w polskiej szkole. Fundamentem i podstawowym warunkiem niezbędnym dla realizacji w środowisku szkolnym procesu uczenia się jako obiecującej perspektywy kształcenia są bowiem właściwe relacje uczestników tego procesu, oparte na szeroko rozumianym, budującym i wartościowym dialogu, w obszarze którego wzajemne oddziaływania nauczyciela i ucznia przeplatają się, uzupełniają oraz wzbogacają. Relacje takie są niezbędne dla organizowania procesu wszechstronnego rozwoju wychowanków oraz budowania solidnych podstaw umożliwiających ich wartościowe, świadome i racjonalne przyszłe uczestnictwo społeczne. Autorzy publikacji zaprezentowali problematykę budowania dialogu edukacyjnego z perspektywy społecznej, aksjologicznej i epidemicznej, wskazując na liczne szanse, ale także bariery występujące w procesie rozwijania wartościowych, dialogowych relacji szkolnych. Treści monografii mogą być pomocne w budowaniu wśród wszystkich uczestników procesu edukacyjnego otwartości na zmiany, w dążeniach do nieustannego kreowania i współtworzenia nowych, znaczących dla procesu wychowania młodego pokolenia sytuacji edukacyjnych oraz w podejmowaniu krytycznej refleksji nad przebiegiem i rezultatami dialogu w środowisku szkolnym, służącej nieustannemu jego doskonaleniu" [z okładki].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.