- Autorzy:
- Berezowska-Pogoń, Jadwiga
- Tytuł pełny:
- Wykorzystanie telefonu jako narzędzia interwencji kryzysowej / Jadwiga Berezowska-Pogoń
- Rok wydania:
- 2021
- Szukaj w:
- Od psychologii kryzysu do interwencji kryzysowej i środowiskowej, s. 271-298
- Zawartość:
- Zawiera m.in.: Historia wykorzystania telefonu w pracy interwencyjnej na świecie i w Polsce ; Wypracowanie podstawowych reguł w pracy telefonów zaufania jako normy międzynarodowe ; Zalety i ograniczenia pracy interwencyjnej przez telefon ; Trudności w interwencji telefonicznej ; Przebieg, strategie i umiejętności konieczne w prawidłowej interwencji telefonicznej
- Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronach 296-297
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Telefon zaufania
Interwencja kryzysowa (psychologia)
Psychologia
Media i komunikacja społeczna - Gatunek / Forma:
- Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej - Praca. Artykuł