Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie

Autorzy:
Ligus, Rozalia
Tytuł pełny:
O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie / Rozalia Ligus
Rok wydania:
2021
Szukaj w:
Czasoprzestrzeń szkoły, s. 203-241
Zawartość:
  1. Społeczno-kulturowy kontekst rozwoju małych, niepublicznych szkół po 1989 r.
  2. Perspektywy teoretyczne - czasoprzestrzeń i ekspansywne uczenie się.
  3. "Niepubliczna, mała szkoła w środowisku wielkomiejskim" - projekt badawczy, pole problemowe i przedzałożenia.
  4. "Współdziałalność" i "przestrzeniotwórczość" - wybrane wyniki badań i ich interpretacja.
  5. O przeoczonych a możliwych przestrzeniach ekspansywnego uczenia się - "każdy widzi to, co wie...".

Uwagi:
Bibliografia na stronach 238-241
Temat:
Szkolnictwo niepubliczne
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Uczenie się ekspansywne
Czasoprzestrzeń
Organizacja
Zarządzanie oświatą
Niepowodzenia szkolne
Socjologia edukacji
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02192caa#a2200457#i#4500
001 3223301651457
003 OLSZT 005
005 20240125114320.8
008 221001s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2015 %b d2017
046 %k 2021
100 1 %a Ligus, Rozalia. %e Autor
245 1 0 %a O przeoczonych przestrzeniach w uczeniu się przez poszerzanie / %c Rozalia Ligus.
260 # %c 2021.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 238-241.
505 8 # %a <ol><li>Społeczno-kulturowy kontekst rozwoju małych, niepublicznych szkół po 1989 r.</li><li>Perspektywy teoretyczne - czasoprzestrzeń i ekspansywne uczenie się.</li><li>"Niepubliczna, mała szkoła w środowisku wielkomiejskim" - projekt badawczy, pole problemowe i przedzałożenia.</li><li>"Współdziałalność" i "przestrzeniotwórczość" - wybrane wyniki badań i ich interpretacja.</li><li>O przeoczonych a możliwych przestrzeniach ekspansywnego uczenia się - "każdy widzi to, co wie...".</li></ol>
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo niepubliczne
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Uczenie się ekspansywne
650 9 %a Czasoprzestrzeń
650 9 %a Organizacja
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Socjologia edukacji
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Czasoprzestrzeń szkoły, %w (PL)b1000001128152 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912480612805606 %w 991052969012305066 %z 9788382466751 %g s. 203-241
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301651457 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz