Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola nauk pedagogicznych w reformowaniu rzeczywistości i ulepszaniu ludzkiego życia : (na przykładzie funkcji szkoły wyższej)

Autorzy:
Olubiński, Andrzej (1950- )
Tytuł pełny:
Rola nauk pedagogicznych w reformowaniu rzeczywistości i ulepszaniu ludzkiego życia : (na przykładzie funkcji szkoły wyższej) / Andrzej Olubiński
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Z pogranicza pedagogiki ogólnej i teorii wychowania społecznego, s. 133-152
Zawartość:
  • Elementarne cele i funkcje współczesnej edukacji.
  • Uczelnie wyższe w edukacyjnym kryzysie.
  • Fasadowa, adaptacyjna i serwilistyczna edukacja w szkołach wyższych.
  • W kierunku uniwersyteckiej edukacji reformatorskiej oraz "badań w działaniu".
  • Krytyczno-interwencyjna funkcja badań naukowych.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 149-152
Temat:
Cele kształcenia
Szkolnictwo wyższe
Kryzys
Polityka oświatowa
Polityka naukowa
Nauki społeczne
Badania naukowe
Badania jakościowe
Finansowanie
Jakość kształcenia
Socjologia wiedzy
Socjologia nauki
Polska
Nauka i badania
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02148caa#a2200481#i#4500
001 3223301659568
003 OLSZT 005
005 20240125114321.9
008 221031s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Olubiński, Andrzej %d (1950- ). %e Autor
245 1 0 %a Rola nauk pedagogicznych w reformowaniu rzeczywistości i ulepszaniu ludzkiego życia : %b (na przykładzie funkcji szkoły wyższej) / %c Andrzej Olubiński.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 149-152.
505 8 # %a <ul><li>Elementarne cele i funkcje współczesnej edukacji.</li><li>Uczelnie wyższe w edukacyjnym kryzysie.</li><li>Fasadowa, adaptacyjna i serwilistyczna edukacja w szkołach wyższych.</li><li>W kierunku uniwersyteckiej edukacji reformatorskiej oraz "badań w działaniu".</li><li>Krytyczno-interwencyjna funkcja badań naukowych.</li></ul>
650 9 %a Cele kształcenia
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Kryzys
650 9 %a Polityka oświatowa
650 9 %a Polityka naukowa
650 9 %a Nauki społeczne
650 9 %a Badania naukowe
650 9 %a Badania jakościowe
650 9 %a Finansowanie
650 9 %a Jakość kształcenia
650 9 %a Socjologia wiedzy
650 9 %a Socjologia nauki
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Nauka i badania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Z pogranicza pedagogiki ogólnej i teorii wychowania społecznego, %w PPBP22044158 %z 9788366951273 %g s. 133-152
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301659568 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz