Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka specjalna - idee i ich urzeczywistnianie w edukacji

Autorzy:
Głodkowska, Joanna
Tytuł pełny:
Dydaktyka specjalna - idee i ich urzeczywistnianie w edukacji / Joanna Głodkowska
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 17-37
Zawartość:
  • Idea normalizacji w tworzeniu "dobrej szkoły dla wszystkich" i urzeczywistnianiu "niedokończonej teorii praktyki".
  • Normalizacja warunków życia w wyznaczaniu paradygmatycznej zmiany edukacyjnej.
  • Włączająca kultura społeczeństwa - źródło urzeczywistniania wizji jedności w edukacyjnej różnorodności.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 31-36
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Dziecko z niepełnosprawnością
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szkolnictwo specjalne
Kształcenie integracyjne
Edukacja włączająca
Integracja społeczna
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01978naa#a2200421#i#4500
001 3223301673219
003 OLSZT 005
005 20240125114323.3
008 221219s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Głodkowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Dydaktyka specjalna - idee i ich urzeczywistnianie w edukacji / %c Joanna Głodkowska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 31-36.
505 8 # %a <ul><li>Idea normalizacji w tworzeniu "dobrej szkoły dla wszystkich" i urzeczywistnianiu "niedokończonej teorii praktyki".</li><li>Normalizacja warunków życia w wyznaczaniu paradygmatycznej zmiany edukacyjnej.</li><li>Włączająca kultura społeczeństwa - źródło urzeczywistniania wizji jedności w edukacyjnej różnorodności.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Integracja społeczna
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 17-37
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673219 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz